Hop til indhold

Dyrlæge i Stenløse/Ølstykke/Jyllinge omegn


Maaariiieee
 Share

Recommended Posts

Hej herinde :blink:.

 

Jeg har lige købt en hund og ville høre om der var nogle der havde erfaringer med de dyrlæger der er i mit område. Det må gerne strække sig lidt længere væk fra området, men ikke længere end Roskilde eller Frederikssund.

Det må gerne være en billig dyrlæge/klinik, men jeg vil selvfølgelig heller ikke gå på kompromis med 'kvaliteten' - ved bare at der nogle steder er forskel på pris uafhængigt at kvaliteten.

 

Råd/bud modtages med kyshånd :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

hej. Jeg har dyrlægerne i Stenløse og har haft dem i lidt over 10 år, og har kun godt at sige. Meget i møde kommende, meget professionelle, meget tålmodig og tingene foregår på hundens præmisser, bestiller ikke bare prøver for prøvernes skyld, er gode til at fortælle og forklare og udskriver ikke bare recepter og pencillin uden en grundig undersøgelse...

som du kan høre er jeg meget tilfreds. Nåe vi er i nærheden stikker Rosa og jeg lige hovedet forbi og Rosa er meget glad for at komme der, selv om der ikke altid kun sker sjove ting.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...