Hop til indhold

min hund nysser


gina
 Share

Recommended Posts

hej med jer jeg er bekymret for min lille simba på 4 måneder. han nysser helt vildt , startet i dag. som han er forkølet. hvad ka jeg mon gøre for det lille pus? er der nogen der har haft en forkølet hund? ringer til dyrlægen i morgen . men håber en svare så ved lidt mere om det nu. og sover bedre i nat😌

Link til indlæg
Del på andre sites

ja den nysser 😊 men det er 10 gange i træk 😊 og er flere gange i timen 😩men tror i at lægen skal se på min hund ? og at det kræver behandling? ps er ny har inde og ved ikke med når man giver svar tilbage om jeg ka skrive direkte kun til den person ?

Redigeret af gina
Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til!

 

Kennelhoste behandles sjældent, så dyrlæge er spild af penge medmindre du bare gerne vil have en diagnose?

tjek hunden temperatur?

 

Dit eget billede finder du under indstillinger og hedder en avatar.

 

Knappen under et indlæg (besvar med citat) får teksten du svarer på med i dit svar. Hvis du vil besvare flere indlæg på en gang skal du klikke på det lille ikon med to plusser ude til højre under de indlæg du vil have med og så besvar med citat under det sidste indlæg du vil have med.

Link til indlæg
Del på andre sites

hejsa tak for dit svar � ringet til dyre lægen i dag . og hun mente også det var kennel hoste . hun sag så længe han spiste og drak og ikke sov hele tiden. mente hun ikke at det var nødvendigt at jeg kom til et tjek. men vis blev være så klart. så synd for ham når han begyndte at løbe i dag kørte slimet rundt i luft vejene så kunne jo ikke lege som han plejer. og trak hen mod hunde gården. ber for han snart får det bedre. det næsten ikke til at bære. at ens hund er syg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...