Besvaret Oktober 8, 201312 år comment_1238379 Hvorfor vil hanhunde altid gerne tisse op af andre menneskers postkasser (nej, selvfølgelig får de ikke lov) - men aldrig op af ens egen?! Rapporter
Besvaret Oktober 8, 201312 år comment_1238401 Du sender da også kun post til andres postkasser, ikke til din egen. Rapporter
Besvaret Oktober 8, 201312 år Forfatter comment_1238406 Du sender da også kun post til andres postkasser, ikke til din egen. Skulle man ikke bare tro, at de gerne ville have at egen postkasse lugtede af dem, eller er vores den eneste som går fri for urin :hmm: Hvis en gæstehund tisser i haven, bliver der grundigt tisset ovenpå, om det er hun eller han. Rapporter
Besvaret Oktober 9, 201312 år comment_1238955 hos os ville det være lidt svært - postkasserne sidder inde i opgangen ! Rapporter
Besvaret Oktober 9, 201312 år Forfatter comment_1239120 hos os ville det være lidt svært - postkasserne sidder inde i opgangen ! Hehe, heldigt nok Rapporter
Besvaret Oktober 9, 201312 år comment_1239168 Hmm jeg syntes ikke mine vil lette ben op af postkasser. Vores postkasse er placeret ud til skellet på en kraftig rund stål dims og her er postkassen påsat. Ingen af mine har lettet ben op af den på noget tidspunkt. Der er en enkelt vi nogle gange kommer forbi som er placeret helt ude ved husets skel - det er en pakke postkasse - som de har været interesseret i - men ikke fået lov at lette ben op af - men man kan se der bliver lettet ben op af den. Rapporter
Besvaret Oktober 10, 201312 år comment_1239418 men jeg prøver at lære Tot & Ollie at man ikke letter ben allevegne - forretningsskilte - udsmykninger - grønthandlernes varer & blomsterbutikker er no go, men med 2 hanhunde kan det godt være svært at undgå ! Rapporter