Hop til indhold

Hvornår forsvinder de "dårlige" virkninger af foderet?

AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Jeg har den sidste måneds tid givet Bella Acana Sport & Agility, og efter en uges tid begyndte hun at få meget snask i øjnene. Nu er hun så i dag startet op på Kingsmoor Sport. Og spørgsmålet er så, hvornår kan jeg mon forvente at øjnene får det bedre (forudsat at det er foderet der er problemet)?

I øvrigt er det sjovt at Kingsmoor går lige i blodet på hende. Hun har fået det til aftensmad i dag, og vi har gået en lang tur hvor hun har løbet frit, spurtet, badet og leget. Og alligevel er der stadig masser af krudt i hende nu. På Acana var hendes energiniveau ikke højere end normalt. Og så har hun i løbet af perioden på Acana haft 2 omgange dårlig mave (på trods af havren i foderet).

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er ikke særlig rart, når de har gener af foderet.

Er det kun Kingsmoor hun får nu? Synes egentlig deres produkter er ret lækre, men da jeg prøvede at give Buster lidt som supplement - han fik vel en lille håndfuld ad gangen 1 gang om dagen over et par dage - fik han ligesom en form for bumser. Han kan godt tåle lidt tørkost i ny og næ, men mere stabilt så begynder han at slå ud

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, hun får altid Orijen Adult fast, og så får hun Kingsmoor og TOTW som afveksling. Og er sikker på at det er Orijen der holder hende så lækker i pelsen, men det andet får hun for ikke at gå død i det samme foder. Hun er ret vild med Kingsmoor, men har lidt tendens til blød mave hvis hun får det for ofte.

Link til indlæg
Del på andre sites