Hop til indhold

Nogen der kender til petster.eu?


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg har fundet Hurttas ultimate warmer til en favorabel pris på en svensk webshop der hedder petster.eu

 

er der nogen der har prøvet at handle hos dem? Jeg er jo vanedyr, så handler som oftest de samme steder igen og igen, men det her kunne spare mig ca 170 kr pr dækken og det er da også værd at tage med ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg bestilte en hoodie til Oluf og nogle andre ting for ca. 1/2 år siden. Modtog 2 stk hundeflyverdragter Chihuahuastørrelse, og havde et vanvittigt besvær med at få dem til at tage det tilbage. Måtte også selv betale returporto - dårlig service!

Desuden er deres betalingssystem meget kompliceret. Det er ikke en oplevelse jeg har lyst til at gentage. En skam, for det er en fantastisk velassorteret butik. Kan ikke mindes at have set et større udvalg nogle steder. Jeg ville også stadig gerne have den hoodie :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan jo ikke sige om det samme vil ske for dig. Det er vel ikke hver dag, de bytter om på folks ordrer.

Havde det bare været den ene fejl, ville jeg nok ikke tøve med at handle der igen. Det var den virkelig dårlige reaktion jeg fik, da jeg klagede over det, som gjorde udslaget for mig.

 

Jeg har faktisk lige bestilt for første gang hos Bigbullies.dk, og der gik også noget galt med ordren. Men deres respons var hurtig og høflig, så hvis jeg bare får min vare indenfor et par dage, vil jeg være tilfreds med det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...