Hop til indhold

Fjerning af afføring på guldtæppe?


Gæst AnetteDamgaard
 Share

Recommended Posts

Gæst AnetteDamgaard

Hej alle

 

Vores hund har været så uheldig at komme til at lave afføring på gulvtæppet i stuen, desværre et lyst guldtæppe, han har lavet to klatter, og slæbt røven efter sig så han har lavet en pæn lang stribe afføring efter sig på tæppet -.-'. Han har haft lidt problemer med forstoppelse og tynd mave. Vi har forsøgt at løse problemet, men vi tror det kommer meget af at han æder alt muligt Grene, blade mm ... you name it! og får dårlig mave.

 

Vi fodre ham med Royal canin til Bomuldshunde da han er af den race + lidt vådfoder.

 

Men ... jeg havde egentligt lige luftet ham i haven før han sked på gulvet, det var mørkt så jeg kunne ikke se om han tissede og lavede afføring, jeg lod ham gå derude til han gerne ville ind igen, vi har haft lidt problemer med at kort tid efter han lige har været udenfor laver han indenfor ellers vil han udenfor kort tid efter.

Nogen der evt. har nogle råd?

 

nå. men jeg skyndte mig at putte SOS pletfjerning på gulvtæppet efter jeg havde samlet afføringen op, det meste kom af men man kan desværre stadig se at det er lidt mørkere der hvor han sked, nogen der har nogle gode råd? :genert:

 

Mvh Anette

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Hvis det er noget blødt "bæ" kan man efter at have fjernet det komme kartoffelmel på da det suger noget af fugtigheden. Det handler om at få det gjort med den vuns da det sætter sig godt fast og så er det næste skridt gulvtæppe rens - enten noget man drysser på - lader sidde og så støvsuge op. Ellers den våde slags hvor man blander det i et eller andet forhold.

 

Vi har også gulvtæppe på - så kender turen og noget man må påregne når man har hund. Min erfaring er at bræk er værst at fjerne:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...