Hop til indhold

Vil du lege med mig?


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

Gæst Ninjamor

Hej alle

 

Jeg er en flot, dejlig, følsom, lækker, fantastisk ung "mand" på 18 måneder af racen "logredor" (labrador) som mangler nogle hundekammerater at omgås nogle gange om ugen, og måske er DU lige noget for mig og jeg for dig?

 

Min "mor" siger, at jeg er velartikuleret og taler flydende hundsk. Og at der ingen problemer er med mig overhovedet.

 

Vi vil køre til Fakse/Ladepladsen - Præstø - Næstved - Møn - samt Falster for den/de helt rigtige hundekammerat/er.

 

Hvis du mener dette er noget for dig, så få dit menneske til at kontakte os på privat besked.

 

Kærligst Ninja

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...
Gæst sara1984

hej jeg er helt sikker på min hund gerne vil mødes og lege hund er en bla. af lab./schæfer og knap 2 år vi bor på falster.... jeg er helt ny herinde så kender ikke forummet ret godt endnu...

 

hilsen sara og ida

Link til indlæg
Del på andre sites

hej jeg er helt sikker på min hund gerne vil mødes og lege hund er en bla. af lab./schæfer og knap 2 år vi bor på falster.... jeg er helt ny herinde så kender ikke forummet ret godt endnu...

 

hilsen sara og ida

 

Hej og velkommen til :vinken: Indlægget du svarer i er 2 år gammelt, så det er ikke sikkert du får svar nu ...

 

Du kan se datoen på indlægget øverst til venstre i hjørnet :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...