Hop til indhold

rense thors forhud


Thor isbjørn
 Share

Recommended Posts

Thor har brækket sit ben og er kommet på operationsbordet fordi det ikke kunne hele selv. han har haft en gipsskinne på i 4 uger for at se om det kunne hele af sig selv, men røngtenfotografierne viste at der ikke var tegn på forbedring. han er nu blevet opereret. han har ikke fået forbinding på efter operationen da det ikke er nødvendigt og at det er bedst at sårene får luft, og kan blive smørret med noget salve. han render rundt med skærm for ikke at kunne gnave i sårene. nu er mit spørgsmål så bare, hvad jeg kan gøre for at holde ham ren. han vil tydeligvis gerne ned og slikke på tissemanden efter luftningen osv. men det kan han jo ikke gøre med skærmen på. er der noget jeg kan gøre for at hjælpe på hans renlighed Down There? vi har ikke lige noget brintoverilte stående. men er det fint nok med bare lunkent vand? saltvand? what ever??

 

TAK. :):)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Jeg ville bare lade ham klare den del selv. Tag skærmen af ham og hold øje med ham at han ikke bider i såret - men lad være med at pille ved noget så kan man let komme til at forstyrre så meget at der går betændelse og alt muligt i det.

 

God bedring med Thor:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

ja rigtig goe bedring med ham , så synd . du får lige et :bighug: Er der nogen der ka hjælpe mig med et spørgsmål ? min hund har virket som om det har kløet på tisse trolden , og har kigget der er intet rødme eller udslæt . han var i bad for et par dage siden. ka det være sæben der har kommet på unden at være skyllet ordenlig af? har jo ikke vasket ham direkte der på. hmm nogen ide om hvad ka være?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

hov! jeg var lige væk i sommerhus og fik slet ikke set jeres beskeder. jamen han løb og lige pludselig skreg han bare. så det var hvad der skete med hans ben. jeg så det ikke helt præcis. han har heldigvis fået sin skærm af nu og kan gøre sig selv ren!:) kløe på tissemanden? kan godt være være sæben. hvad slags sæbe bruger du da?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...