Gæst Mylle Skrevet Oktober 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2013 Hej Skal lige høre Jer, hvilken olie I kan anbefale til tørkosten? Jeg benytter lakse olie, men synes Gizmo stinker af fisk hele tiden og det er ikke lækkert .... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Pernille og Lucca Besvaret Oktober 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2013 Jeg giver Lucca laksekiks fra henne-pet-food. Synes hendes pels er blevet så flot og hun lugter kun ud af munden når hun lige har spist dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Oktober 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2013 hvilket mærke bruger du? Nogle af dem stinker mere af fisk end andre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Oktober 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2013 Brug planteolie, koldpresset og økologisk. Hørfrø, tidsel, raps f.eks. Du kan osse købe en blandet olie der hedder Omega 3 6 9, det er en billigere udgave af Udo's choice. Personligt vil jeg hellere bruge planteolier end fiskeolie, men det er nok en smagssag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Oktober 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2013 Brug planteolie, koldpresset og økologisk. Hørfrø, tidsel, raps f.eks.Du kan osse købe en blandet olie der hedder Omega 3 6 9, det er en billigere udgave af Udo's choice. Personligt vil jeg hellere bruge planteolier end fiskeolie, men det er nok en smagssag Hopsa hvorfor vil du helst bruge planteolie? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Oktober 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2013 Hopsa hvorfor vil du helst bruge planteolie? Det er sådan noget med tungmetaller, fiskeaffald, kvalitet osv. Føler det som helhed er bedre at få sine fedtsyrer gennem planteolie. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Oktober 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2013 okay, tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Oktober 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2013 Mine får fiskeolie kapsler beregnet på mennesker. De kan ikke få en mere ren olie og så er det nemt at give dem når de alligevel får deres foder. Jeg har førhen brugt grizzly lakseoile som er en meget ren olie til hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mylle Besvaret Oktober 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2013 Hej - tak for Jeres svar. Jeg bruger den fra Grizzly. Har også overvejet at bruge de kapsler som jeg selv bruger, men så var jeg lidt nervøs for selve kapslen? synes planteolie lyder tiltagende (og stinkefri;) og ja Udos choise er jo fremragende olie især hvis den fået i en billigere udgave.... Var bare anbefalet Fiske olie! Og hvorfor ved jeg så ikke contra de øvrige olier?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Oktober 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2013 Hej - tak for Jeres svar. Jeg bruger den fra Grizzly. Har også overvejet at bruge de kapsler som jeg selv bruger, men så var jeg lidt nervøs for selve kapslen? synes planteolie lyder tiltagende (og stinkefri;) og ja Udos choise er jo fremragende olie især hvis den fået i en billigere udgave.... Var bare anbefalet Fiske olie! Og hvorfor ved jeg så ikke contra de øvrige olier?? Fordi det er de færreste der overvejer at der rent faktisk findes alternativer.... det ligger bare i os "fiskeolie er godt" og så er det dét vi forholder os til og giver videre til andre. Indimellem har Netto forskellige koldpressede olier på tilbud, så køber jeg nogle flasker tidsel og hørfrø, raps og oliven har de altid i en god kvalitet. Ellers bruger jeg Omega 3 6 9 fra Hørkram eller hvor jeg kan få den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts