Hop til indhold

Søger Corgi Pembroke


Gæst Pernille P
 Share

Recommended Posts

Gæst Pernille P

Hej!

 

Vi er et par, der søger en Corgi Pembroke-hvalp. Det skal være en tæve, og skal helst være karamelfarvet(men dette er ikke et ultimativt krav).

 

Vi har søgt rundt omkring på nettet, men uden held. Er der nogen der kan hjælpe?

 

Vh.

 

Pernille og Martin

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Jeg håber at Anne kommer her ind, hun skal have en Corgie nemlig. Men om det en den ene eller anden kan jeg ikke huske:oops:

 

Har I taget kontakt til forskellige opdrættere? Står I på venteliste nogen steder?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Pernille.

 

Det et er mig det skal have en corgi:lun: Jeg havde besluttet det samme som jer, en lysebrun pembroke. Men så tog jeg på udstilling og møde verdens dejligste tæve, som er en sort/hvid/brindle cardigan. Vores hvalp kommer til verden engang i foråret og kommer fra kennel Godthaablund i Nibe. Pia, opdrætter, er simpelthen det sødeste menneske i verden, og jeg glæder mig rigtig meget til at få lov at købe en af hendes hvalpe.

 

Så mit råd er - gå ind på corgiklubben og find en udstilling nær jer. Tag afsted, snak med nogle opdrættere og deres hunde, og find det der matcher jer bedst:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Hej Pernille.

 

Det et er mig det skal have en corgi:lun: Jeg havde besluttet det samme som jer, en lysebrun pembroke. Men så tog jeg på udstilling og møde verdens dejligste tæve, som er en sort/hvid/brindle cardigan. Vores hvalp kommer til verden engang i foråret og kommer fra kennel Godthaablund i Nibe. Pia, opdrætter, er simpelthen det sødeste menneske i verden, og jeg glæder mig rigtig meget til at få lov at købe en af hendes hvalpe.

 

Så mit råd er - gå ind på corgiklubben og find en udstilling nær jer. Tag afsted, snak med nogle opdrættere og deres hunde, og find det der matcher jer bedst:-)

super at du fandt her ind:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Pernille P

Tusind tak for jeres svar! :D

Vi har kontaktet diverse opdrættere, og håber at det sætter os i en bedre situation! :D

Vi vil bestemt finde en udstilling, super godt råd! Tak skal du have.

Så er vi sporet lidt mere ind på det :D

Tak!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Tusind tak for jeres svar! :D

Vi har kontaktet diverse opdrættere, og håber at det sætter os i en bedre situation! :D

Vi vil bestemt finde en udstilling, super godt råd! Tak skal du have.

Så er vi sporet lidt mere ind på det :D

Tak!

Rigtig meget pøj pøj med det! Det er en fantastisk skøn race I er faldet for.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor bor i henne i landet? Ikke for at lokke, men vores hvalp kommer til verden i januar, og jeg ved at vi ikke er særlig mange der er skrevet op endnu:-) Pia, opdrætteren, er nok verdens sødeste menneske, og hendes hunde er helt fantastiske! Bjørk, som bliver mor til vores hvalp, er eget opdræt, og er simpelthen så dejlig:lun: De bor i Nibe i Nordjylland, og tager gerne mod besøg fra interesserede:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...