Hop til indhold

Drop Kopierne - Bevar Originalerne....


Shii
 Share

Recommended Posts

Ja, det var lidt den tanke jeg sad med i dag da jeg så følgende billede:

 

1375141_10200952923967486_2109657926_n.jpg

 

Desværre har jeg opdaget da jeg ville vise ligheden, at alle mine billeder af Ellie er taget fra modsatte side.. Det eneste som viser at aftegnene faktisk ER ens er følgende billede:

 

elliekopien.jpg

 

Ellie er på billedet kun 5 måneder, og det er uvis hvor gammel hannen er på billedet øverst, men han ser dog en anelse ældre ud (Mit gæt ville være omkring 11-14 måneder)... Vores kamera er desværre dødt, så kan ikke tage et ordentligt billede af Ellie nu, hun har jo lidt mere pels trods alt, og den er redt ud og hun har midterskildning som hannen på overstående billede....

 

Har I nogensinde oplevet at se en kopi (Eller i mit tilfælde, må det jo næsten være originalen :lol: ) af jeres hund på nettet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja i NETTO avisen når de reklamerer med hundeting, er der ofte en brun labrador som poserer og det ligner bare så meget min Walther ;-) Jeg har tit spurgt Walther om han er ude som model når vi er på arbejde :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Skulle gerne have kamera igen i morgen eller onsdag, så får jeg taget et billede hvor hun er lidt ældre, og ligner lidt mere :lol:

 

Synes bare det er vildt, da jeg viste billedet til kæresten sagde han "Hvornår har du taget det billede af Ellie?" :lol: (Hun har dog ikke så kort hår på numsen!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...