Hop til indhold

Alene Hjemme træningen!


Philip Mark Nielsen
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Jeg har en boxerhvalp på 9 uger. Jeg begynder så småt at efterlade ham et par timer om dagen. Men her til aften tænkte jeg at jeg ville optage hans lyd så jeg kunne høre hvis han lavede hyllede osv.

 

Inden jeg optag hans lyd var jeg ude og lufte ham i 15 min og han fik mad da han kom ind igen.

 

Efter det tog jeg en tur i fakta og var tilbage igen 25 min efter.

Dvs min optagelse varede 25 min.

På de 25 minutter pæv han 2 gange.

Den ene gang var 9 minutter inde og varede maks i 2 sekunder.

Den anden gang pæv han 13 minutter inden og varede måske 3-4 sekunder. Men ellers legede han og faldt til ro efter.

 

Mit spørgsmål til jer

Er han trænet godt nok til at være alene hjemme, gør det noget han piver i 2-4 sekunder?

 

Mvh

Philip :)

Link til indlæg
Del på andre sites

uha, det er jo lidt svært at svare på, når du ikke ved hvad han laver imens? altså om han sidder og kigger på døren, går rundt og leder eller rent faktisk leger med sine ting og så slapper af.

 

Jeg ville nok enten optage ham på mobilen med billede eller lure gennem et vindue. Ellers ville jeg bliver på det antal minutter i et stykke tid, til han var helt tryg ved dette og slet ikke pev , men kendte rutinen og viste han bare skull spise bn eller sove:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det vitterligt kun er så få sekunder, ville jeg ikke tyde det som "ked af det". Hvalpe kan pive, knurre og gø. Og hvalpe er tit mere verbale. Så at han piver kan sagtens være fordi han ikke lige kan fonde sin bold, komme op i sin kurv eller lign.

 

Men for at være sikker, er en filmoptagelse den eneste vej:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst VictorKnudsen

Jeg vil sige det lyder fint når det ikke er mere end det. Min hvalp på 5mdr laver et lille "piv" og kradser på døren en enkelt gang lige når vi går hjemmefra og så går hun hen og sover.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...