Hop til indhold

Cocker Spaniel, rødbrun han, 4 år, søger nyt hjem


Gæst Vaksemand
 Share

Recommended Posts

Gæst Vaksemand

Hej alle.

 

Det er med tungt hjerte at vi har besluttet at bortgive vores rødbrune cocker spaniel han Sofus.

 

Vi har i forvejen Vaks, en spættet Cocker spaniel, som vi havde haft i 4 år før vi fik Sofus.

Vores store problem, som vi med alle midler har prøve at løse i de sidste 3 år, er at vores ældste hund bliver stresset og nervøs af Sofus. Og det giver en adfærd hos begge hunde, som ikke er sund.

Det burde være den ældste hund der skal "bestemme", men her er det omvendt og det gør vores ældste hund nervøs og meget kuet. Det er synd for dem begge.

Derfor har vi måtte træffe denne beslutning!

 

Sofus passer i et hjem, hvor han ikke er alene i alt for mange timer hver dag og hvor besøg i skov og strand er en regelmæssighed og ikke en sjældenhed. Han er super kærlig og kælen og vil følge dig alle steder. Han er meget selskabelig og føler sig bedst tilpas i flokken end alene! Han er okay med børn (vi har selv 2), men ville have det bedre i et hjem uden børn, hvor han er i centrum og bliver forkælet!

Det kendetegner ofte de røde Cocker spaniels, har jeg hørt! (-;

 

Håber nogen læser dette og tænker at det er da lige her han vil få det trygt og godt!

 

Hilsen fra En familie med det sværeste valg nogensinde!!:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Vaksemand

Hej.

 

Han har ikke stamtavle og ja, det er rigtig svært! Det har jo også taget flere år at nå frem til denne beslutning!

Han er jo en skøn og dejlig hund!

Ellers tak for ideen!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Snehvide

Hej:) forelskede mig straks i Sofus, da jeg så billedet af den lille fyr:) før jeg begynder at fortælle om det trygge og varme hjem vi kan tilbyde den søde Sofus, vil vi gerne høre om Sofus mon allerede har fundet en ny familie ? Mange hilsener Charlotte

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej:) forelskede mig straks i Sofus, da jeg så billedet af den lille fyr:) før jeg begynder at fortælle om det trygge og varme hjem vi kan tilbyde den søde Sofus, vil vi gerne høre om Sofus mon allerede har fundet en ny familie ? Mange hilsener Charlotte

 

Hvis du klikker på hans profil, kan du skrive en privat besked til ham og så får han besked via mail, om at der er en besked til ham på hunde-forum :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Vaksemand

Hej alle.

 

Sofus søger stadig et nyt hjem. Han har været på besøg hos en familie, men det gik desværre ikke!

Sofus søger et nyt hjem uden børn, hvor han kan blive forkælet og få det godt.

Håber der er nogen der kender et kærligt sted til Sofus.

 

Hilsen Vaksemand

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...