Hop til indhold

Regal - hvad med det?


Pernille og Lucca
 Share

Recommended Posts

jeg startede min allergi hund op på det igen i sommers og det er jeg godt nok glad for! hold da op det er bare lige noget for hende. Ikke smagsmæssigt, men der er hun også kræsen, men hun fungerer bare så godt. De er sensi bites min får og det er ganske højt i kalorier og så let at udnytte, så hun måtte gevaldigt ned i mængde fordi hun ellers tog på, hehe

 

I starten synes jeg hun havde en del afføring, men det har reguleret sig og nu er det meget lidt der kommer. Hun er blevet mega blød i pelsen, har fået pæne hvide poter, hvilket hun ikke har haft i flere år pga allergien. Så jeg har kun roser - det eneste minus er prisen;)

 

Så hvis du har guldkorn til hvor man kan få det billigt så sig endelig til:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Jeg fodre min ældste beagle på regal og til dels også min yngste beagle - bruger sensi - salmon og venison på skift.

Det er til dato det foder der har fungeret bedst og nu bliver jeg på det. Jeg bruger det også fordi kalorie indholdet er lavere end i andre foder typer og Charlie ikke må tage på grundet sine led problemer.

 

Foderet udmærker sig også ved at der kun bruges rene indrigesner - der bruges eks.vis ikke noget der kommer fra Kina som mange foderproducenter ellers anvender.

Foderet er dyrt sammenlignet med så meget andet - men når det virker så godt, så betyder prisen ikke noget for mig. Jeg køber ved den danske forhandler.

Link til indlæg
Del på andre sites

Beagle p a c k, det er sjovt du synes det er lavt i kalorier og jeg synes det er højt;-)

 

G hvert fald tog min gamle pige på selvom hun startede på samme mængde som det hun fik før. Nu er hun sat ned og det er faktisk det første foder som jeg synes lever op til at være så drøjt i brug som firmaerne ellers gerne reklamerer for at det er. Jeg købte 25 kilo sidst og er ret spændt på hvordan længe den holder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Beagle p a c k, det er sjovt du synes det er lavt i kalorier og jeg synes det er højt;-)

 

G hvert fald tog min gamle pige på selvom hun startede på samme mængde som det hun fik før. Nu er hun sat ned og det er faktisk det første foder som jeg synes lever op til at være så drøjt i brug som firmaerne ellers gerne reklamerer for at det er. Jeg købte 25 kilo sidst og er ret spændt på hvordan længe den holder.

 

Der er jo "kun" henholdsvis 330 - 346 - 358 kacl pr 100 gram og det betyder jo at Charlie får under 800 kacl. pr dag hvilket er rigtig fint for ham i forhold til vægten.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har kun brugt Regal til Suki, og jeg er meget tilfreds!

Kan faktisk ikke huske, hvorfor jeg netop valgte dét, men der har helt sikkert været store tanker omkring.

Suki er i megafæld lige nu, men hendes pels skinner stadig på sådan en flot måde :lun: Pøllerne er lidt store, men de har rigtig fin form, så jeg er pænt ligeglad med dét, fordi hun ellers fungerer perfekt på det. Hun får hvalpevarianten :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Hej igen - har nu brugt Regal i to ugers tid og det ser ud til at være et rigtig fint foder :) Dog fik jeg foræret noget fra Netto som hun er helt pjattet med, så jeg blander lidt for at få tømt hurtigere ud til bare regal.

 

Det er via en opdrætter jeg får det. Hun bestiller 10 sække hjem fra USA og sælger. Så jeg får det i poser og ikke den originale pose så jeg ikke kan se hvilken variant det præcis er. :/

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...