Hop til indhold

Nu på forum!


Gæst Sacha
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen!

 

Jeg er relativt ny her, så jeg vil da lige benytte lejligheden til at præsentere mig selv! :-)

 

Jeg er fra Århus, er 18 år gammel og går i 3.g på STX. Efter gymnasiet vil jeg gerne en tur i forsvaret, og derefter søge ind til politiet. Jeg er meget glad for alle former for dyr og er pt. ejer af 23 stk: 12 kaniner, 8 tamrotter, 1 marsvin og 2 katte. Derudover passer jeg den skønneste hest, Melody. Derfor går næsten al min tid med dyrene, der er nok at se til. Jeg har et mindre opdræt af racekaniner, ræverød hermelin, så skulle nogen have interesse i kaninunger, kan de fås herfra :-D

 

Jeg er meget interesseret i hunde, men har desværre ikke muligheden for at have en på nuværende tidspunkt. Det er dog helt klart planen at få en, når jeg engang har fået mere styr på mit liv (;

Specielt rottweileren har fanget mit blik, og jeg bruger meget tid på at finde ud af, om det skal være den race, jeg vil dedikere mig selv og min tid til. I hvert fald venter jeg spændt på den dag, hvor en hund skal dele tilværelsen med mig. Jeg ved, at det bliver fantastisk ;-) og hårdt.

 

Glæder mig til at se jer allesammen herinde på forum, og ser fremt til en masse gode råd og spændende tråde!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa og velkommen :vinken:

 

Sikke en masse under et tag, som bor hos dig :mrgreen: jeg har nok i en stk hund :rolleyes:

 

Hehe ja, der er en del ;) Men det er en livsstil, og jeg nyder det! Det er dog ikke tit man fanger mig uden en rotte i lommen eller en kanin i favnen, når jeg går hjemme. :-):roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...