Hop til indhold

4,5 mdr gl. cavalier hvalp - pludselig halt højre forben?


Johnson
 Share

Recommended Posts

Vores 4,5 mdr. gl. Cavalier kom pludselig haltende lidt ind til os i stuen efter han havde sovet en middagslur.

 

Det er lige som om det forsætter mht. halten, men han giver ikke det mindste udtryk for at han har smerter eller lignende. Vi må røre ham overalt på benet (det drejer sig om højre forben). Han er glad, legesyg og en bandit stadig.

 

Vi lufter ham regelmæssigt i hundeskov, gåture osv., men han er idag overhovedet ikke blevet anstrenget.

 

Vi er meget obs på ham da han er vores lille "baby", og der har intet været op til han tog en lur idag.

 

Det er som om det er i knækket ved knæet han halter en smule.

 

:shock::shock::shock::shock::megaked::megaked::megaked::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold ham i ro i dag og i morgen, og se om det hjælper. Det kan være alt og ingenting! Min vred om på et bagben i sneen, og jeg holdt hende i ro. Jeg tog ikke til dyrlæge da jeg havde en tid ved en osteopat 2 dage efter, og hun blev tjekket grundigt. Der var en lille blødning i leddet, men med ro og laser forsvandt det hurtigt.

 

Men ro i et par dage, og hvis det fortsætter, må du omkring dyrlægen (som nok ordinerer ro+smertestillende i 7-10 dage). Hvis det fortsætter endnu længere, kommer du nok ikke uden om at få taget billeder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold ham i ro i dag og i morgen, og se om det hjælper. Det kan være alt og ingenting! Min vred om på et bagben i sneen, og jeg holdt hende i ro. Jeg tog ikke til dyrlæge da jeg havde en tid ved en osteopat 2 dage efter, og hun blev tjekket grundigt. Der var en lille blødning i leddet, men med ro og laser forsvandt det hurtigt.

 

Men ro i et par dage, og hvis det fortsætter, må du omkring dyrlægen (som nok ordinerer ro+smertestillende i 7-10 dage). Hvis det fortsætter endnu længere, kommer du nok ikke uden om at få taget billeder.

 

Hejsa

 

Tak for indlægget. Igår aftog det lige så stille, og idag har der endnu ikke været noget halten. Så vi krydser fingre for at det blot var fordi han havde ligget forkert lidt :-)

 

Tak for hjælpen

 

Halthed i sig selv er et tegn på smerte.

 

Ja det er vi med på(?). Derfor vi lavede indlægget herinde.

 

 

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...