Hop til indhold

HASTER. Nemo søger nyt hjem pga. allerig hos lille dreng.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Ja, og så skal der selvfølgelig stå allergi i overskriften ;)

Vi har fået Nemo ind til omplacering og her er hvad ejer skriver om ham :

 

Har I spørgsmål ang. Nemo, så send mig en pb og jeg vil formidle kontakt videre til ejer.

 

Hej med jer.

 

 

Jeg kan se at i måske kan hjælpe mig med at finde et nyt sted til min hund? Det er en 5 år gammel han Golden Retriever/Labrador. Vi har haft ham i vores familie siden han var hvalp.

For et halvt år siden måtte vi give ham væk, da min yngste søn begyndte, at få allergi over for ham. Han kunne ikke blive hos sin nye familie, da de ikke må holde hund i deres boligforening. Så i går måtte vi tage ham tilbage til os, og vi står nu akut og skal finde et nyt hjem til ham! Vi har brugt alle muligheder i vores netværk, og der er ingen der kan tage ham. Sidste udvej er at få ham aflivet, men det vil være en meget hård skæbne for en god og sund hund. Så derfor vil jeg hører jer om i kan hjælpe?

Det haster som sagt da vi har en mindre dreng herhjemme, der ikke kan tåle ham.

 

Info om Nemo :

Nemo er en 5 år gammel han, Golden Retriever/Labrador, der har været i samme familie, fra han var hvalp.

 

Nemo er ca. 50 cm høj ved skuldrene og vejer 30 kg og er ikke kastreret.

Han er chippet og er vaccineret mod Parvovirus, Hundesyge, Leverbetændelse, Parainfluenza og Leptospiriose.

Han er født med svækkede hofter, men det er ikke noget Nemo’s familie har haft problemer med

Han er en meget lydig hund, men også dominerende og han kan ikke så godt sammen med andre hanhunde.

Nemo kan være sammen med både katte og børn, og være alene hjemme en hel arbejdsdag.

Han er både en ude- og inde hund og vil egne sig godt til den aktive familie.

 

Nemo bor i Rødovre.

 

Nemo 3.jpg

 

 

Nemo.jpg

Nemo 1.jpg

Nemo 2.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Jette1978

Har prøvet at sende dig en PB men den kan ikke sende til dig. Så derfor skriver jeg lige her :)

 

Hej.

Jeg har en veninde der søger med lys og lygte efter en hund og Nemo lyder lige som en hund for hende. Hun går hjemme dgl og derfor vil der være masser samvær og meget lidt alene tid for Nemo. Er det muligt vi kan bede om kontakt oplysninger på Nemos ejer?

 

Mvh Jette

Link til indlæg
Del på andre sites

Har prøvet at sende dig en PB men den kan ikke sende til dig. Så derfor skriver jeg lige her :)

 

Hej.

Jeg har en veninde der søger med lys og lygte efter en hund og Nemo lyder lige som en hund for hende. Hun går hjemme dgl og derfor vil der være masser samvær og meget lidt alene tid for Nemo. Er det muligt vi kan bede om kontakt oplysninger på Nemos ejer?

 

Mvh Jette

 

Hej Jette.

 

Så er der slettet i indbakken og dermed plads igen :-)...har sendt en PB til dig :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...