Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jaa endelig plads i Odense :D

Featured Replies

Besvaret

Så har jeg fået en mail med at de starter hold op i DCH Odense i april, ihhh hvor jeg glæder mig, nu har jeg gået til hvalpetræning der og har lige så længe prøvet at komme på et agility hold :D Dejligt at være i cykelafstand fra stedet i stedet for før hvor jeg var lidt afhængig af andre kunne tage mig med, eller jeg skulle med offentlig transport :5up:

Andre her der går i DCH Odense??

Besvaret

Alle "de gamle" agilitytrænere fra DcH Odense er nu i DcH Højme. Prøv at google det, de har en hjemmeside.

Besvaret
  • Forfatter

har prøvet at kontakte Højme i dag, uden held desværre.. smider lige en mail i morgen.

Besvaret

DcH Højme starter nyt agilityhold op til April/Maj, se kontakt oplysninger på vores hjemmeside dch-højme

Hilsen

Jim

Besvaret
  • Forfatter
DcH Højme starter nyt agilityhold op til April/Maj, se kontakt oplysninger på vores hjemmeside dch-højme

Hilsen

Jim

Jeg har prøvet at kontakte bla. dig Jim over telefonen i sidste uge uden held :/ skal jeg sende en mail i stedet?

Besvaret
Jeg har prøvet at kontakte bla. dig Jim over telefonen i sidste uge uden held :/ skal jeg sende en mail i stedet?

Du må gerne sende en mail på [email protected], så sørger jeg for at rette vedkommende får den

Hilsen Jim

Besvaret
  • Forfatter

Så er jeg kommet på et hold i DcH Højme i stedet :) skal starte omkring 1 maj :D glæder mig :D