Hop til indhold

hvorfor gør han det ?


anne-lise hansen
 Share

Recommended Posts

Når jeg går med Tot & Ollie og af en eller anden grund har skældt Ollie ud , hvis han fks har drønet hen til andre mennesker for at hilse sker der tit det at han bider sig fast i Tot , som prøver at komme fri men ikke siger fra og så ender det ofte med at jeg er viklet ind i 2 hundesnore - ikke særligt smart, nogen gange kan jeg nå at bremse Ollie men ikke altid , sidst det skete ( i går ) tog jeg fat i ham og skældte ud . Det virker som om de er meget glade for hinanden ellers og ikke har nogen indbyrdes problemer , hvis jeg skælder Ollie ud herhjemme sker der ingenting , så hans reaktion i snor undrer mig noget - det er som om han " bare " skal afreagere på en anden . tidligere gik det nogengange ud over mit tøj som blev flået , det har vi nu overstået da jeg lod fuldkommen som ingenting og overså ham fuldkommen , så han INGEN kontakt fik så længe det bideri / hopperi stod på , der gik ikke særligt mange gange før han stoppede så det var effektivt nok men viklet ind i 2 hundesnore er jeg lidt på herrens mark .........:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Johna gør de som en overspringshandling når hun ikke kan overskue en situation. Helt specifikt, så er det eneste hun åbenbart ikke akn overskue, når hendes store idol Karla tænder af. Dvs. Når der kommer nogen ind af døren som Karla bliver glad for at se, så hun danset og piver og hopper. Eller hvis Jeg vil træne med Karla og Karla bliver vild af glæde...

 

de to ting kan Johna overhovedet ikke håndtere og hendes eneste vej ud af dem er pbenbart at "angribe" Karla og bide i hendes ører :vedikke:

 

det er pisserøv irriterende. Karla ignorerer det dog fuldstændigt.... Jeg har skældt ud på Johna, haft fat i hende osv v intet hjælper. I hilsesituationen får hun nu legetøj proppet i kæften, så hun kan afreagere på det. I træningssituationen bliver hun bundet af / sat bag en dør

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Zeus gør det også og ja det er bare så træls.

Men det er når vi er ude og gå og Zeus bliver lidt stresset over en anden hund vil hilse - så bider Zeus Walther lige i benet eller øret - og Walther står bare der og piver han gir ikke igen.

 

Det samme er det lidt hjemme i haven - jeg skal hele tiden holde øje med at Zeus ikke stresser helt op - for så går han lige på Walther og det da synd for Walther. Dog er det blevet meget bedre, jeg stopper det dog hver gang da Walther ikke kan sige stop!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...