Hop til indhold

Hvad betyder karma point


Snefnug
 Share

Recommended Posts

Overskriften siger det hele, ned under profilen står noget med karma point hvis jeg husker rigtigt ,hvad betyder det ?:confused:

 

Tror ikke der er nogen der sådan helt præcis ved det, men man får nogle points for både karma man modtager og gi'r. Men mig bekendt er det ingen der går op i det, så det betyder ikke så meget! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror ikke der er nogen der sådan helt præcis ved det, men man får nogle points for både karma man modtager og gi'r. Men mig bekendt er det ingen der går op i det, så det betyder ikke så meget! :lol:

 

Jo men hvorfor giver man karma point ? Er det, det samme som på jubilæum debat man linker et indlæg eller hvad gør/udløser at en bruger giver en anden bruger et karma point ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo men hvorfor giver man karma point ? Er det, det samme som på jubilæum debat man linker et indlæg eller hvad gør/udløser at en bruger giver en anden bruger et karma point ?

 

Du giver en anden bruger (eller egentlig: et specifikt indlæg) karma ved at trykke på stjernen, der er under et indlæg. Det er en anden måde at "like" et indlæg på, og der er mulighed for at skrive en kommentar til. Så det bliver nok mest brugt, hvis man lige vil give et ekstra skulderklap for et indlæg.

 

Du kan ikke selv bestemme, hvor mange karmapoint, du giver. Det afhænger af hvor mange du har. Hvis du selv har mange karmapoint, får modtageren også mange, og omvendt, hvis du ikke har så mange. Men som Korvis skriver, er der vist ikke nogle, der går op i, hvor mange karmapoint, man har :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...