Hop til indhold

nyt hjem til 9 uger gammel hvalp ;)


Gæst majsek
 Share

Recommended Posts

Gæst majsek

vi søger et udstationerings hjem til en super smuk 9 uger gammel shih tzu Hvalp-

 

https://www.facebook.com/groups/143631202497984/ i kan læse om udstationerings i link i link er der også et link til Dkk kontrakt

 

hunden bliver jeres - vi tager max 3 parringer - Det kan synes som en nem deal og gratis hund Men helt så nemt er det ikke - En shih tzu kræver pelspleje - og meget ca 20 min dagligt skal man påregne -

udstillinger planlægges i forhold til ny ejers tid kommer ikke bare og pådutter nu er det udstillings tid -

 

jeg bor 15 km fra slagelse det er en fordel i bor tæt på så i kan fp hjælp til pelsen - alt begyndelse er svær-

 

i må påregne at tage med til udstilling - jeg forventer ikke at hunden syntes det er morsomt at gå med en fremmede i ringen - i gør som i kan Det er hunden der bliver kigget på ikke ejer -

 

ejerskabet er jeres men først 100% når aftalte parringer er fuldført så få i det fuldeejerskab og kan klippe eller fortsætte helt som i har lyst til-

Link til indlæg
Del på andre sites

Husk endelig at skrive alt ned, hvem betaler foder, forsikring, dyrlæge , vaccination,og hvad hvis hunden aldrig bliver en avlshund pga dit eller dat.

hvordan og hvornår overgår så ejerskabet til udstationeringsfamilien.

Desværre går der ofte ged i disse aftaler, hvor begge parter føler sig snydt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...