Hop til indhold

Presenting Dorit Flæskepølseproppen


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

  • Svar 177
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hun er altså sej, hende Dorit! I dag var hun med på posthuset efter en gigant pakke. Måtte så smide Dorit bag i bilen sammen med Bella. Efter lidt utilfredshed lagde hun sig og slappede af. Da vi kom ned i klubben, tøffede hun rundt med Bella og et par andre hunde. Vi gik en lille tur, og hundene blev lagt i bilen i 10 minutter. Ikke en lyd, og da jeg kom tilbage, snorksov hun:-)

 

Ud på pladsen igen, og vi skulle hjælpe med at stille op til konkurrence i morgen. Hun tøffede glad afsted ved siden af en skramlende trækvogn og hyggede med de andre hunde.

 

Ind i bilen igen, og hundene lå og sov i bilen mens jeg købte ind, og Dorit sov hele vejen hjem. Da vi kom hjem fik de mad og en lille lur, og så kom 3 af Bellas hundevenner forbi. Dorit elskede straks alle hunde og mennesker:hjerte:

 

Nu har vi smidt os på sofaen, og i nat skal hun prøve at sove "alene", dvs. uden menneske i stuen. Der er jo åbent op til soveværelset, så hun kan høre os, men hun kan selvfølgelig ikke putte med os.

Link til indlæg
Del på andre sites

En update på det træningsmæssige:-)

 

Dorit er startet til hvalpetræning med sin far, og hun kunne rent faktisk arbejde selvom jeg stod 20 meter væk og heppede på unghundene:5up:

 

Sid og nej er indlært og sidder i skabet. Dæk skal nok indlæres operativt, for det er svært at lokke hende ned med pølsebenene:mrgreen:

 

Hun kommer susende ind fra haven når vi kalder, og sætter sig på måsen inden for døren og venter på sin godbid.

 

Igår var hun med ovre ved naboens høns, og efter lidt tid fandt hun ud af, at hvis hun ignorerede dem, fik hun tunguf. Hun endte med at gå inde i hønsegården og lade som om de ikke var der. Dygtige pige!

 

I dag var hun med til konkurrence, og blev overladt til en babysitter. Hun hilste på alle mennesker og hunde, og babysitteren var vildt imponeret over hendes gå på mod og afslappede tilgang til nye ting.

 

Alt i alt synes jeg at hun virker som en kvik lille ting. Hun kører i et helt andet gear end Bella, men det er nok en hyrdeting.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har Flæske været til dyrlæge. Hun syntes det var et fedt sted, og dyrlægen er hendes nye bedste ven. Han kom godt nok både til at stikke hende i nakken og sprøjte hende i næsen, men han gav både pølser og kys, og så var det bare fjong! Faktisk var han så sød, at hun gerne ville derind igen:-)

 

Bagefter var vi i Maxizoo, og så lå hun alene i bilen med et marvben mens jeg købte ind.

 

Hun mødte i øvrigt en gravhund i Maxizoo, så der var pølsehundefest:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
[ATTACH=CONFIG]118368[/ATTACH]

 

Bare fordi man er lille, kan man godt nå op i søsters skål og slikke den HELT ren:lol:

 

He he :-) det er iøvrigt et fedt "spisebord" Bella har - hvor har du købt det? ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har den mørke til Izzie, men synes din er meget federe :5up: synes bare "træet" så så fake ud på hjemmesiden :hmm:

 

De har jo både en mørk og lys malet. Den her fik de hjem i sommer, og de er ved at skaffe Dorit en enkeltholder (og så skal de dele vandskål):-) Træet er super lækkert, sådan Trip Trap agtigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

De har jo både en mørk og lys malet. Den her fik de hjem i sommer, og de er ved at skaffe Dorit en enkeltholder (og så skal de dele vandskål):-) Træet er super lækkert, sådan Trip Trap agtigt.

 

I know, som sagt har jeg en magen til bare mørk :blink: :mrsgreen: den lyse så bare så fake ud, så jeg valgte den mørke. Men når jeg ser Bellas synes jeg klart den er federe :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

image.jpg

 

Dorit elsker sin søster allermest:hjerte:

 

 

Vi træner en smule næsten hver dag, mig og Dorit (selvom det egentlig er hendes fars opgave). Hun er helt med på sid! Dæk er ved at komme, og hun er ved at forstå konceptet i her og plads.

 

Af sjove tricks træner vi rulle (ret naturligt for en pølse) og tigge, hvor hun ligger på ryggen og "løber" med forbenene:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...