Hop til indhold

Vores lille Corgi dreng Sammy :)


MyCapau
 Share

Recommended Posts

  • Svar 76
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Store bror Hugo er meget tålmodig. Og finder sig virkelig i meget. Og det er da bestemt ikke selvtilliden der fejler noget hos Sammy. Han er klar på det meste :-D Vores to katte synes dog han er lige fremme i skoene nok, de er jo vant til at den store, som også ved dem er meget forsigtig. Så de er kommet på lidt af en opgave, tiltrods for at de er dobbelt så store som ham.

 

Hugo bliver 2 år den 15 juni. Så han er stadig kun en unghund :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
Lige et par af storebror :lun:

 

[ATTACH=CONFIG]118217[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]118218[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]118219[/ATTACH]

 

lækker boy :lun: Ham ville jeg gerne møde har aldrig set en grande i virkeligheden ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

De er virkelig sjove at se sammen. Og Sammy er bare en lille bandit.

 

Har ikke haft Sammy på vægten, men kunne være jeg skulle prøve i morgen :-D Men tror bestemt ikke han er i nærheden af Dorit :blink:

Sammy synes ikke særlig godt om sit eget foder, og vil hellere spise den stores :hmm: Noget irriternde....

Link til indlæg
Del på andre sites

De er virkelig sjove at se sammen. Og Sammy er bare en lille bandit.

 

Har ikke haft Sammy på vægten, men kunne være jeg skulle prøve i morgen :-D Men tror bestemt ikke han er i nærheden af Dorit :blink:

Sammy synes ikke særlig godt om sit eget foder, og vil hellere spise den stores :hmm: Noget irriternde....

 

Dorit er røget på Orijen, og det trives hun SÅ godt på. Synes det Eukanuba er virkelig ulækkert:badr: Og hun gad ikke spise det. Startede med at skifte et par dage efter hun kom hjem, og nu har hun været på ren Orijen et par dage. Men hun er stadig interesseret i Bellas foder:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dorit er røget på Orijen, og det trives hun SÅ godt på. Synes det Eukanuba er virkelig ulækkert:badr: Og hun gad ikke spise det. Startede med at skifte et par dage efter hun kom hjem, og nu har hun været på ren Orijen et par dage. Men hun er stadig interesseret i Bellas foder:mrgreen:

 

Nej synes bestemt heller ikke at Eukanuba er særlig lækkert. Og var nu heller ikke meningen at han skulle blive ved med det. Men kun de den første periode efter han var kommet hjem. Så han fik det samme som han jo spiste før vi fik ham. Foder den store med Arden Grange som vi faktisk er ret så glade for til den store. Så må nok bare se at få ham skiftet til et andet foder :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe :blink: Ja min kære Grande dreng er stor. :lun: Og er også for racen ret stor. Jeg måler lige omkring de 168 cm :-D Og helt rigtigt det er mig på billede. Men selv når min mand på lidt over de 190 cm ja der er Hugo stadig højere når han rejser sig op. :blink:

 

Og mange tak :hjerte: er virkelig også bare så glad for mine to drenge :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...