Hop til indhold

Udstillingstelt hvilket???


Annetteg
 Share

Recommended Posts

:fornaermet: Har lige fået en mail om at teltet ikke er på lager og de derfor refundere pengene for det. Så det bliver vist ikke foreløbigt vi får den konkurrence. Nu kan jeg så overveje om jeg skal vente til de har det igen(og så bruge den 10% rabatkode jeg har fået som plaster på såret) eller om jeg går til shop til dyr i stedet :hmm:
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 79
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg går i hvertfald ud fra at når de skriver det her:

 

One (or several items) that you ordered is actually not available, out of stock et waiting for restocking by the supplier.

 

In order not to slow down the procedding of your order, we immediately refund you the following item(s)

 

 

​Så betyder det at jeg ikke får noget telt. Jeg har kun bestilt teltet og det er det som er "the item"

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror ikke de har noget telt på lager, men får det hjem efter de modtager en ordre.

De har skrevet til mig at de afsender teltet d 22/4 men når de så ikke kan skaffe det får jeg nok også snart en mail :(

Gad vide hvornår de så igen kan levere???

Nu har jeg jo dkk teltet. Så jeg vil kun have et helt lille telt der er lynhurtig at få op og ned ene mand.

Visent kunne være et alternativ men ved ikke om one touch til 1500,- er godt nok eller om det skal være turbo modellen til 3000,- for det syntes jeg godt nok er dyrt!

Nu må jeg jo først og fremmest afvente en mail.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg modtaget mit quechua telt :banan:

Har sat det op i haven idag.

Det er fremragende som soltelt.

Vi bor jo lidt på landet hvor det altid blæser. :fornaermet:

Så bare åbne de to døre i solsiden og så kan man rigtig nyde solen uden den lidt kolde blæst lige pt. :mrgreen:

Så må vi se om jeg får det pakket sammen igen imorgen.

Nu har jeg studeret videoen og det SER ikke slemt ud.....men vi får at se :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik foldet mit telt sammen relativt problemfrit i dag ved at have set videoen to gange og så bare følge brugsanvisningen. Næste gang kommer det til at gå meget bedre. For det der tog tid var, at jeg var i tvivl om om det var rigtigt, så ikke turde mase og bøje det så meget, som der skulle til. Men nu ved jeg jo, hvordan det skal gøres. Det tog 4 minutter med lidt pauser. Det bedste er virkelig at man lige kan tage det på ryggen. Jeg kunne nøjes med en enkelt tur til bilen, hvor jeg bar alt (plastikbur, stol, taske, telt) OG gik med to hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Mit telt er på vej og er pt. i Tyskland... Så har det inden konkurrencen på lørdag... GLÆDER mig til at få det...

 

Nice!! Jeg har ikke haft mit oppe endnu, skulle ha' haft til stævne sidst, men så var der ikke rigtig plads og jeg kunne sidde sammen med en anden... Overvejer faktisk at ta' det med i morgen, til vores eget stævne, bare for at prøve!!! Selv om jeg ikke skal løbe, men bare være "personale"...

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er mit telt ankommet... Eller næsten... Var nemlig ikke hjemme. Spurgte så om han ville levere det på en anden adresse, det ville han gerne, men kun hvis der var nogen som tog imod, ellers skulle der være en seddel. Jeg prøvede at få fat i min far eller hans kæreste, men ingen af dem var hjemme. Øv altså. Men nu bliver der hængt seddel oppe ved dem(min egen hoveddør er ud til en parkeringsplads, så der skal den ikke bare stilles :blink:)

 

Nå, men havde også planlagt at det skulle forsøges slået op torsdag, så det når jeg jo fint...

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er mit telt ankommet... Eller næsten... Var nemlig ikke hjemme. Spurgte så om han ville levere det på en anden adresse, det ville han gerne, men kun hvis der var nogen som tog imod, ellers skulle der være en seddel. Jeg prøvede at få fat i min far eller hans kæreste, men ingen af dem var hjemme. Øv altså. Men nu bliver der hængt seddel oppe ved dem(min egen hoveddør er ud til en parkeringsplads, så der skal den ikke bare stilles :blink:)

 

Nå, men havde også planlagt at det skulle forsøges slået op torsdag, så det når jeg jo fint...

Slå op er ikke noget problem! Men husk video når det skal ned igen, ikke..? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

SPændende om jeg nogensinde for det telt leveret... Vognmanden har lige ringet(pissesur), der var ikke hængt seddel op til ham(så forstår ham godt, og må jo bringe ballen videre til dem der skulle have hængt sedlen ud). Men altså... Det ville jo have været fint at han kunne fortælle hvornår han ville være fremme, for nu er jeg jo ligesomhjemme :roll: Men næ nej, den service yder man åbenbart ikke i det firma!

 

Nå, må jo lige hive de gamle i ørerne og sige at nu skal den altså være der den seddel, for ellers så mister jeg vist mit telt. Han gad ihvertfald ikke køre forgæves igen(igår var altså ikke min fejl, ved ikke hvad de helt forventer, at man bare smider hvad man har i hænderne når der skal leveres. Hvis nu de havde kontaktet en lidt før end fem minutter før pakken er fremme :hmm:).

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey. Vi blev enige om en prøve gang inden film!

Men seriøst, det er bare nemt og glæder mig til at have det med til Nykøbing rørvig i morgen.

Nå ja, den lille detalje havde jeg lige glemt... :lol: Glæder mig også rigtig meget til at bruge mit, hvis jeg da nogensinde kommer til noget stævne!!! Synes godt nok det er længe til jeg skal af sted igen... Når jo helt at glemme hvordan pokker man gjorde!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...