Hop til indhold

Har du/I en hund som mangler et kærligt, ansvarsbevidst og omsorgfuldt hjem?


Gæst Inoue
 Share

Recommended Posts

Gæst Inoue

Hej alle i dejlige mennesker her inde :-)

Sagen er den at jeg er på udkig efter et nyt familiemedlem til min svigermor.

Hun elsker hund og har haft hund i mange år, hun går hjemme, saa tid og kærlighed vil der være rigeligt af :hjerte: hun bor et sted hvor det er tilladt at have husdyr, lejekontrakt kan sagtens fremvises til jer, hvis I ønsker dette og hun har selv sin egen lille lukket have, saa der er ikke nogle trapper som den lille ny kan tage skade af.

 

Hunden vil få et hjem, proppet med omsorg og en ejer der er ansvarsbevidst.

 

Hun har egentligt ikke de største krav, udover at det gerne må være en lille/mellemstor puttetrold, hun har en svaghed for de små langhårede pelstotter, helst renlig, men hvis det er en hvalp, saa er hun selvfølgelig klar på at lære hunden dette :-) Og alder gerne under 3 år.

 

Hun har et par børnebørn, ink min lille datter på halvandet, saa at den kan fungere med børn er selvfølgelig det mest optimale.

 

- Hvis der er nogen her inde, som leder efter et nyt hjem og en ordentligt og kærlig familie til deres vuffi, saa er i meget velkommen til at kontakte mig via mobil.

nr er ;61 27 28 14.

Vi bor i Sønderborg, på Als, jeg har bil, saa er det er muligt for at os at hente, bare ikke flere 100 km væk.

Prisen max 500 kr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...