Hop til indhold

bravecto


Potemis
 Share

Recommended Posts

Nu prøver jeg lige igen, vat helt sikker på jeg havde oprettet indlægget men nu kan jeg ikke finde det nogen af de steder jeg plejer at være..

Kender nogle af jer Bravecto loppe og flåt middel? Det skulle fungere som frontline og bayvantic og alle de andre, men er i pilleform, skal gives hver 12 uge og man slipper for at fedte rundt med pipetter og frygten for at en ordentlig regnskylle skal ødelægge virkningen. Min dyrlæge anbefaler dem men det er vist ret nyt? Nogle erfaringer? Eller tanker om produktet?

Link til indlæg
Del på andre sites

mit kræ har brugt det i 11 uger og jeg har under den daglige "nus- og undersøg-berøring" i den periode fundet 2 døde flåter på hende - der har ikke været nogle bivirkninger

 

det er nu tid til en ny pille men vil lige afvente og se om det stadig er flåtsæson (1 daglig...) eller vi kan holde en pause ( er altså ikke pjattet med at proppe hende med sådan noget selv om min dyrlæge giver mig ret i at det er som at vælge mellem pest og kolera....)

 

den diskussion har kørt i den anden tråd - den er vist under pleje

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...