Hop til indhold

Rift i trædepote og sommervarme


Miss_M
 Share

Recommended Posts

Lagde mærke til, at Yoda haltede en del i dag, men mest når han gik på gruset.

Så mistænkte at det var poten den var gal med - Og ganske rigtigt.

 

Han har en lille rift i trædepoten.

Ikke noget der kræver behandling og det ligner ikke noget der har blødt ret meget.

 

Men det er nok til det selvfølgelig skal renses - Og holdes rent.

 

But what to do.... Det er jo mega varmt, så er ikke super glad for at putte en sko på på ham.

Men han er jo en knold og vil jo gerne løbe og lege, så et eller andet er jeg næsten nød til at putte på, for at det kan få ro til at hele og undgå skidt.

 

Så nogle gode fif?

Tænker selv måske at bruge en sok, men hvordan skal den sættes fast, så den ikke skvatter af, eller strammer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Har aldrig prøvet flydende plaster til hunden, men bruger det jævnligt selv. Det svier ad H til at få det på!!! Men holder pænt, går ikke en gang væk i bad. Så kan forestille mig at det ville være ret egnet til trædepuder? Men som sagt - svier ad helvedes til at få sprayet på...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun fik DSB på i forgårs og det synes jeg også svider så måske er hun mere hårdhudet end jeg for hun fortrak ikke en mine ;-)

hun slikker meget på det lige nu og da det også virker lidt som vidundermiddel til os tobenede må jeg hellere på apotek i morgen - i familien har vi meget med at snitte fingre når der snittes grøntsager ....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...