Hop til indhold

Har taget 1000 tests og har endnu ikke fundet hundEN for os.. Hjælp..


Tanja_allen
 Share

Recommended Posts

Jeg synes også at Lagotto kunne være et godt bud. Jeg har selv lavet research omkring denne race, så jeg ville bestemt også kigge uden for DK hvis jeg var dig :-D Og holde mig langt væk fra Yduns Blue, som du selv er inde på.

 

Jeg har kunne finde en del kenneler i Sverige, som jeg synes så okay ud. Nogle har dog regler omkring alene-hjemme tid.

 

Prøv at søge på Lagotto - der er en gammel tråd om opdrættere. Noget med at hende der er flyttet til Sverige (mener jeg det var) er rigtig god, men at man skal holde sig fra dem i Odder.

 

Edit: Her er den gamle tråd, som man vist skulle kende for at finde:-) http://www.hunde-forum.dk/alle-hunde-racer/38439-nar-man-allerede-nu-drommer-om-hund-nr-2-a.html

 

Hende der er flyttet til Sverige har 3 forskellige racer og en DEL hunde. Af finske lapphunde kunne jeg tælle over 50

 

http://www.lapinlumon.com

 

Og det er jo nogle okay aktive racer, så de må have mange ansat for at kunne aktivere dem alle hver dag. Ikke en kennel jeg ville købe fra :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes også at Lagotto kunne være et godt bud. Jeg har selv lavet research omkring denne race, så jeg ville bestemt også kigge uden for DK hvis jeg var dig :-D Og holde mig langt væk fra Yduns Blue, som du selv er inde på.

 

Jeg har kunne finde en del kenneler i Sverige, som jeg synes så okay ud. Nogle har dog regler omkring alene-hjemme tid.

 

 

 

Hende der er flyttet til Sverige har 3 forskellige racer og en DEL hunde. Af finske lapphunde kunne jeg tælle over 50

 

www.lapinlumon.com

 

Og det er jo nogle okay aktive racer, så de må have mange ansat for at kunne aktivere dem alle hver dag. Ikke en kennel jeg ville købe fra :-D

 

Måske er nogle af deres hunde udstationeret? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har de fleste kenneler, så mon ikke også de har :-)

Men det er stadig mange hunde at ha’. Nu talte jeg lige efter, og de har 72 finske lapphunde inde på deres hjemmeside. Og de har ligeledes 2 andre racer.

 

Jeg synes det lyder helt vanvittigt? :vedikke:

 

Wow!

Der må da være en hel del udstationeret og/eller mange til at passe hundene. Nå, det kan man sikkert godt tillade sig at spørge ind til, hvis man overvejer racen. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Mon ikke der er en eller anden fornuftig forklaring - fx: hun beholder ejerskabet/avlsretten til rigtig mange hunde - måske 3 fra hver kuld hun laver, men udnytter den kun hvis hunden bliver virkelig god. Stor udvalg, så kan man avle kvalitet.

 

Kender ikke kennelen, gætter bare på noget i den retning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mon ikke der er en eller anden fornuftig forklaring - fx: hun beholder ejerskabet/avlsretten til rigtig mange hunde - måske 3 fra hver kuld hun laver, men udnytter den kun hvis hunden bliver virkelig god. Stor udvalg, så kan man avle kvalitet.

 

Kender ikke kennelen, gætter bare på noget i den retning.

 

Det kan sagtens tænkes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes også at Lagotto kunne være et godt bud. Jeg har selv lavet research omkring denne race, så jeg ville bestemt også kigge uden for DK hvis jeg var dig :-D Og holde mig langt væk fra Yduns Blue, som du selv er inde på.

 

Jeg har kunne finde en del kenneler i Sverige, som jeg synes så okay ud. Nogle har dog regler omkring alene-hjemme tid.

 

 

 

Hende der er flyttet til Sverige har 3 forskellige racer og en DEL hunde. Af finske lapphunde kunne jeg tælle over 50

 

www.lapinlumon.com

 

Og det er jo nogle okay aktive racer, så de må have mange ansat for at kunne aktivere dem alle hver dag. Ikke en kennel jeg ville købe fra :-D

Jeg ser det som at billederne er af de hunde de har haft siden 1991 (eller hvilket år der nu står). Til højre er der så navne på de hunde de har nu - 1 hanhund og 3 tæver, for lapphundene. Lagottosiderne fungerer ikke, og heller ikke de lapske hyrdehunde...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...