Hop til indhold

Nutram kornfrit hundefoder.


KarstenW
 Share

Recommended Posts

  • Svar 56
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hej Dorthe.

 

Det var da træls. Det er ellers yderst sjældent vi hører om bøwl med vores foder, og har vist aldrig gjort det om det kornfrie, men ja, det hjælper jo ikke rigtig dig noget.

Du behøver ikke betale for foderet hvis du ikke er tryg ved at bruge det, og hvis du har betalt, skal jeg nok sende pengene tilbage til dig.

 

Beklager igen.

 

 

Øv.

Liva har fået det i små 3 uger nu og er begyndt at klø sig helt vildt :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Dorthe.

 

Det var da træls. Det er ellers yderst sjældent vi hører om bøwl med vores foder, og har vist aldrig gjort det om det kornfrie, men ja, det hjælper jo ikke rigtig dig noget.

Du behøver ikke betale for foderet hvis du ikke er tryg ved at bruge det, og hvis du har betalt, skal jeg nok sende pengene tilbage til dig.

 

Beklager igen.

 

Du behøver skam ikke beklage. Sådan er det jo med foder.

 

Jeg kan jo heller ikke 100% sige, at det er foderet, der har sat kløen i gang.

Maggie er fortsat på sit slankefoder og er ikke begyndt at klø, så jeg har udelukket, at vi har fået lopper. Jeg har nu heller ikke set nogen.

 

Liva plejer at være supernem at fodre på. Spiser alt og kan tåle alt. Det ændrer sig så åbenbart med alderen ...

Jeg har sat hende tilbage på Essential og håber på, at vi får styr på det inden DM.

 

Jeg har ikke betalt endnu (har ikke fået en regning). Jeg kommer gerne op med det igen, hvis du vil have det retur.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Nu har vi brugt det du sendte til os i en måned og det fungerer bare perfekt.! Tak for alle de prøveposer du sendte med til os, så hvis det er muligt vil jeg gerne bestille en ordentlig stak til dem der har prøvet prøveposerne for de er også begejstrede for det.

 

Kan du sende mig:

6 store sække kornfri til små hunde, 3 af hver variant.?

4 Sække 15 kilos Adult.

2 Sække 15 kilos Active.

Og har du flere 15 kilos Allergy Care.? Hvis du har så 2 af dem eller også 10 stk 3 kilos - Håber du finder en god pris på det.

 

Tak igen.

 

Bare send til samme adresse og bare medsend regning.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...