Hop til indhold

Hjlæp!


Gæst keev
 Share

Recommended Posts

har en amstaff på 3 månder og kan bare ikke lære den at den ikke på pisse indefor så er der ikke noget der kan give et godt råd !

Link til indlæg
Del på andre sites

Luft hunden Ca. hver anden time..

Hvis du ser eller høre den drikke vand så smid hva du har i hænderne og luft hunden..

Det hjalp os med Azza og hun er stueren.. (Med undtagelse for nytårsaften:roll:)

 

God arbejdslyst og held og lykke!..:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med hvalpen :-D

 

Du kan slet ikke forvente at den er renlig som 3 mdr., min blev det først nogenlunde da den var 5 mdr. så der er kun 1 råd: Du må væbne dig med tålmodighed og blive ved med at rose når den gør det udendørs og ignorere indendørs :5up: Så vær opmærksom på dens signaler og tag den ud hvis du kan se at der er antræk til noget og ellers efter "klassikeren": Når hvalpen har spist/drukket, sovet eller leget :-D

 

Det kan godt være en lidt frustrerende periode at komme igennem, men det skal nok komme :blink:

 

 

 

 

Ps.: Skal vi ikke se et billede af vidunderet? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Særme store forventninger at leve op til.. renlig som 3 måneder gammel. Herligt at nogle hunde er.. men de hunde jeg kender i nabolaget, har nu været noget længere om det. Ros hunden som bare det når den tisser udenfor.. LIGE når den tisser.. og ignorer uheldene indendørs.. men lær af dem... hvornår skete det? Hvornår havde den tisset sidst? Havde den lige sovet, leget drukket, spist? Efterhånden lærer du dens signaler at kende.. og så går det automatisk.... men ½ år er mere realistisk, hvis vi taler om aldrig at have uheld

Link til indlæg
Del på andre sites

ja jeg går mange ture med den men det er lige i det jeg tager den i snor så pisser den på mit gulv men tusen tak for din hjælp :5up:

 

Hvis det er et mønster (at hvalpen tisser hver gang du sætter snor på) kan det være at du lige skal kigge dit eget kropssprog efter i sømmene. Det kan være at han/ hun bliver lidt utryg i den situation. Prøv evt. at sæt dig ned på gulvet og lok hvalpen hen med en godbid og vær rolig i både bevægelser og stemme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...