Hop til indhold

pasning til Maya søges den 15 november


Franziska
 Share

Recommended Posts

Da vi skal holde barnedåb, mangler vi nogle der kunne have lyst til at passe Maya.

 

Det mest optimale ville være nogen i nærheden Slagelse, da hun så kun skulle passes lørdag den 15 november fra kl. 8.00 om morgen og til om aftenen.

 

Ellers skulle det være fra fredag til søndag.

 

Maya er en sød Alaskan malamute tæve på 3, 5 år.

Hun kan godt med andre hunde som er søde og hun er også sød ved børn.

 

Desværre er hun den første nat altid ret urolig når hun bliver passet ude.

 

Vi betaler selvfølgelig for pasningen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ærgerligt...jeg skal til fødselsdag den dag...men jeg har en rigtig god veninde i Slagelse, som måske kunne passe smukke Maya. Hun har 1 lille kastreret hanhund i forvejen, han kan godt med andre hunde, men hun har også katte....det ved jeg ikke, hvad Maya siger til ? Men jeg vil gerne spørge hende ad, om hun har tid og lyst den dag, hvis du er interesseret ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ærgerligt...jeg skal til fødselsdag den dag...men jeg har en rigtig god veninde i Slagelse, som måske kunne passe smukke Maya. Hun har 1 lille kastreret hanhund i forvejen, han kan godt med andre hunde, men hun har også katte....det ved jeg ikke, hvad Maya siger til ? Men jeg vil gerne spørge hende ad, om hun har tid og lyst den dag, hvis du er interesseret ?

 

Maya blev angrebet af en kat for en lille måned siden, så hun er bange når de siger noget.

Men hun har altid været venlig overfor katte og er meget nysgerrig.

 

Du må gerne spørge hende. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...