Hop til indhold

Haltemaren..


luckyluna
 Share

Recommended Posts

Mysla halter:ae: Jeg tror hun har forstrukket noget, da hun jagtede rundt efter sheila i morges.. Hun løber nogengange hurtigere end hendes ben kan klare:roll:

 

Nogen der har prøvet noget lignende? Jeg giver det i hvertfald bare lidt tid og forsøger at holde damen lidt i ro, lettere sagt end gjort:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Min Cleo var jo ude på noget af en springtur igår og løb meeeeeeget hurtigt:shock:

Idag halter hun en anelse på den ene bagben, men tror også, at hun har forstrukket noget, så vi holder også stilledag idag.

 

Hvordan går det med hende nu?

 

det er faktisk næsten væk:-) Doghalter hun lidt de første skridt efter hun har lagt stille og hun aflaster benet når hun vender sig. Men så længe der er så hurtige fremskridt skal det nok gå. Især når jeg tænker på at jeg har gået de samme turemed hende som sædvanligt, hun har bare ikke fået muligheden for atspæne afsted igen:-D

 

Hvordan går detmed cleo, er hun og jer kommet jer lidt ovenpå forskrækkelsen?

Link til indlæg
Del på andre sites

hmm, haltemaren, halter endnu:( Det var ellers næsten væk, men så gik vi langtur idag og sheila fik et spæneflip, så mysla spænede efter... Det er vist ikke så godt for benet:roll:

Så nu er vi forfra igen...

 

Så er det man burde lære at holde den hund i ro, dumme mig! Jeg håber godt nok ikke det er hendes hofter, det kunne jeg nemlig godt blive en smule nervøs for:???:

Men detvisersig vel ikke sådan fra den ene dag til den anden??

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu sidder jeg lige og læser om halten.... Min hvalp sprang og landede forkert for noget tid siden og haltede lidt men ikke noget særligt... Nu synes jeg det er vendt lidt tilbage igen, selvom det faktisk så ud til at være ovre. Hun halter kun lige et par gange når hun har lagt ned og er lidt forsigtig når hun drejer rundt. Hun vil stadig gerne gå ture, lege m.m og hopper stadig gerne som en gazelle hvis hun finder noget spændende.

Nogen der ved hvor lang tid et ledbånd tager om at heles? (ved selvfølgelig ikke om det er det) men hun er kun 6 mdr. så hun er svær at holde i ro i længere tid.:-)

Nogen gange kan man også fornemme små knirkelyde når hun går, kan det have noget med faldet at gøre eller kan det være noget vokseværk?

Men som sagt er hun en glad hund som hun plejer at være...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu sidder jeg lige og læser om halten.... Min hvalp sprang og landede forkert for noget tid siden og haltede lidt men ikke noget særligt... Nu synes jeg det er vendt lidt tilbage igen, selvom det faktisk så ud til at være ovre. Hun halter kun lige et par gange når hun har lagt ned og er lidt forsigtig når hun drejer rundt. Hun vil stadig gerne gå ture, lege m.m og hopper stadig gerne som en gazelle hvis hun finder noget spændende.

Nogen der ved hvor lang tid et ledbånd tager om at heles? (ved selvfølgelig ikke om det er det) men hun er kun 6 mdr. så hun er svær at holde i ro i længere tid.:-)

Nogen gange kan man også fornemme små knirkelyde når hun går, kan det have noget med faldet at gøre eller kan det være noget vokseværk?

Men som sagt er hun en glad hund som hun plejer at være...

 

Hej, nej jeg ved desværre ikke hvor lang tid man skal regne med.

Myslafik ro i 3 dage igen,hvor hun kunblev luftet i snor og så kunne jeg faktisk ikke se halten:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...