Hop til indhold

Thundershirt / karmawrap tilbud


Charlotte1970
 Share

Recommended Posts

Tænkte der måske var andre med angste hunde, der kunne bruge dette tilbud.

 

Der er 45 dages returret. Så om ikke andet kan man nå at afprøve den nytåret over.

 

http://dyretilbud.dk/produkt/767/karmawrap-en-forbedret-udgave-af-thundershirt

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også fået det tilsendt og har netop tænkt mig jeg skal have købt en Thundershirt inden nytår,

...... meeen, hvad er forskellen lige på ThunderShirt og KarmaWrap? Er det samme producent eller 2 forskellige udbydere af samme produkt?

 

 

 

 

 

(beklager, håber der er nogle der har tid til at google - er lige til konference, så har ikke lige muligheden før i aften :slem:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også fået det tilsendt og har netop tænkt mig jeg skal have købt en Thundershirt inden nytår,

...... meeen, hvad er forskellen lige på ThunderShirt og KarmaWrap? Er det samme producent eller 2 forskellige udbydere af samme produkt?

 

 

 

 

 

(beklager, håber der er nogle der har tid til at google - er lige til konference, så har ikke lige muligheden før i aften :slem:)

Så vidt jeg kan læse mig frem til, er karmawrap en forbedret udgave af thundershirt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forsøgte med den gamle model for et par år siden, men havde fået en der var for stor, og virkningen var ikke helt som håbet. Vi har siden hen arbejdet en del med Lucas angst, og lige nu bruger vi meget med et tæppe over hende, og hun slappet af med det samme. Det ville bare være nemmere med denne ;-)

 

Nå ja, for stor dur jo ikke. Ærgerligt!

... men dejligt at det virker med et tæppe på samme måde! Det er sgu fedt med de der gennembrud!! Tillykke :-D

Vi har også arbejdet meget med Nala's angst, men forhåbningen er at trøjen lige kunne tage det sidste. Hun er begyndt at klare det rigtig flot :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...