Hop til indhold

Mål 2015


Camilse
 Share

Recommended Posts

Mål 2015

 

Tyson

Tyson skal være glad, holde patellaen i ave, hyggetræne, lære lidt nye tricks og være demohund på mine hold. :-) Jeg håber lidt på måske at finde et godt sporhold til ham, men det må vi se. Måske skal vi lave en ny 6+ sammen med Kate eller en anden hundeveninde, men det er ikke sikkert.

 

Tyson har hyggetrænet, lært nye tricks og været demohund, og der er ingen nye problemer med patellaen. Han har desværre ikke gået spor og har heller ikke været med i en 6+.

 

Lemon

Lemon skal starte i FS1, når hun er fyldt et år, og forhåbentlig nå at rykke op i klasse 2 inden årets udgang. Men det kommer jo lidt an på, hvilke konkurrencer der er (og hvordan det går i ringen, naturligvis ;-)).

 

Og så skal hun være min eksamenshund til Canis-eksamen, så hun skal lige lære 19 grundfærdigheder med diverse variationer heraf. ;-)

 

Nå ja, og så skal hun selvfølgelig blive ved med at være den skønne, glade hund, hun er, der har en fest med alt, hvad vi laver. :lun:

 

Lillepuppen har jo nået alle målene og mere til - hun har vundet mere eller mindre alt, hvad hun kunne vinde i FS1 og FS2 og skal i klasse 3 i det nye år. Og er stadig sød, skøn, glad og har en fest, uanset om vi laver freestyle, løber agility, hyrder eller hvad jeg nu finder på... hun er klar på det hele og synes, at livet skal spises i én stor mundfuld. :hjerte:

 

Mig

Jeg skal afslutte Canis' klikkertræneruddannelse, som jeg startede i november i år. :-)

 

Tjek :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 78
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Maggie skal bestå Working test eller kvalifikation til markprøver og hvis hun er moden nok føres på åben klasse markprøve

 

2015 blev et herligt hundeår, hvor Maggie udviklede sin personlighed og sine talenter til min fulde tilfredshed på - stort set alle punkter. En enkelt undtagelse, kommer vi tilbage til.

 

På træningssiden har hun bestået apporteringsprøve og Klubbens Working test med vinderplacering og hun har vist stort potentiale for både søg, apportering og dirigering - ikke så ofte at Spaniels har potentiale på alle disse områder, da de ene ofte overskygger de andre.

 

Men, selvom hun træningsmæssigt og erfaringsmæssig er klar til markprøverne er der en"lille ting" som forhindrer os i at komme videre. Maggie har ofte behov for at sige "Ju-huuuu", når hun finder en fugl, når hun sendes efter at have siddet osv. - og mindste lyd er "tak for idag" på FT Klubbens markprøver, så jeg har ikke stillet hende endnu. Om det bliver værre eller bedre med tiden, kan kun tiden vise.

 

På sundhedssiden er hun HD og AD fri, hun har fået lyst øjne og de er ok og jeg har fået DNA testet PRA og Fucosidosis også clear og hun er klar til avl hvad det angår.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Nå men jeg ville da lige tjekke op på de gamle mål før jeg begynder at sætte nye :-)

 

Buster:

At få alt hans fart og glæde med ud til agilitykonkurrencerne. Nogen gange glemmer vi det vist derhjemme :hmm:

har arbejdet meget med fart og motivation og det virker nogle gange ;-)

 

 

At rykke op i kl 3 i dch

Vi mangler lige en enkelt springpind og det haster slet ikke at komme op og springe 45 cm :-)

 

Måske prøve at komme med til DM dch agility

nix der manglede vi også en enkelt pind i ag

 

Rykke op i ekspert i Rally

vi er røget i ekspert og var med til DKK DM i øvet

Fortsætte med at være den sunde, raske, evigglade og dejlige hund han er :hjerte:

har døjet lidt med en muskel i bagbenet ellers sund og rask. Glad og dejlig som altid :-)

 

Archie:

 

Træne agility ( hvis vi kan få plads på et hold) ellers så online. :slem:

Jep vi fløj lige ind på et letøvet hold og starter på øvet efter jul.

 

Starte Rally begynder og rykke op i øvet

Han vandt DKK DM begynderklassen er også blevet RØM i dkk.

 

Starte LP1 og LP2

nej nej og atter nej. Kunne alle øvelser men så spøgelser og ville absolut intet og så gav jeg op.

jeg egner mig vist ikke til LP

Lære at gå på hænder ( forpoter) :5up:

træner stadig......

Hyrde får :vuf:

det blev der desværre ikke rigtig tid til.

 

mig selv:

1. lære at løbe stærkt :sjov:

nå ja jeg løb da DHL stafet på under 30 minutter

2. Lære at løbe agility ( løbe, tale, give håndsignaler på samme tid) :damn:

det går stille fremad

3. Blive bedre til at træne hund

øver stadig

4. Måske starte på instruktøruddannelsen

var startet i dch og sprunget fra igen. Overvejer at starte i dkk.

 

hvis vi ikke når noget af det, gør det heller ikke noget! :cool:

Er jo vanvittig glad for begge vovser og syntes de er helt fantastiske uanset resultater. :hjerte:

tjek!

Link til indlæg
Del på andre sites

Dexter har konkurreret i agility siden april. Ingen sejre endnu, men flere placeringer, og en stor finale for begynderhunde på søndag. Sally har en enkelt 6. plads i spring, men jeg har stort set ikke konkurreret hende overhovedet, da hun ikke kan klare varmen om sommeren. Hun har heller ikke løbet meget, pga diverse skader og sygdom hun har pådraget i løbet af året. Charles løber med til træning i både agility og canicross, og han løber da fint en tur på 7-8 km, men han kommer nok aldrig til at konkurrere i canicross, han er stadig virkelig meget magelig :lol:

Dexter og jeg løb 21 km her til aften, og har et halvmaraton (konkurrence) om 2 uger.

Vi blev nr 3 i agilitykonkurrencen med to fejlfri gennemløb, og løb vores halvmaraton i 2 timer og 8 minutter. Vi har derefter også løbet et 10km løb i 49 minutter 48 sekunder. Meget tilfreds :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...