Hop til indhold

En træt lille tøs


Lonny
 Share

Recommended Posts

Jeg elsker når Luna falder i søvn på denne her måde, det der dybe suk i starten af videoen er hendes signal om at hun er glad og veltilpas :lun:

 

[video=youtube_share;X979mAMBZU4]

 

Og her er så til gengæld en overtræt Luna, som har vandret fra sofa til sofa for at kaste sig rundt alt imens hun piver frustreret, det eneste der kan få hende til at falde til ro er, når jeg sætter mig ned og holder om hende :hjerte:

 

Så i dag så hun sådan her ud efter 1,5 time i skoven, men nu ligger hun endelig klods op af mig og sover :lun:

 

[video=youtube_share;HzA8UmnehZw]

 

Og til sidst et billede af en veltilpas tøs :lun:

 

10866052_10205541613561731_5106434000589048799_o.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun sød i den første video. Anden video kender jeg også herhjemme, det er dog kun bulldoggerne der ter sig sådan :-D

 

Rygsvømning i sofaen kender vi også her :lol:

Men hvor er Luna da bare den mest nuttede lille tøs! :lun::hjerte::lun:

 

Rygsvømmer jeres også mest når de er overtrætte, eller er det bare noget de gør for hyggens skyld?

Link til indlæg
Del på andre sites

Rygsvømmer jeres også mest når de er overtrætte, eller er det bare noget de gør for hyggens skyld?

 

Oluf gør det for hyggens skyld, tror jeg. Han sover også meget på ryggen.

Nogle gange kan han få lagt sig i den anden ende af sofaen, længst fra mig, men så pludselig komme i tanker om at han gerne vil have lidt mavegnub. Så ligger han og vrider sig på ryggen indtil han er tæt nok på til at han kan nå min hånd med munden. Så kroger jeg en finger om en hjørnetand og trækker ham resten af vejen. Sæt man kom til at vende sig om og bruge benene, det går jo aldrig :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oluf gør det for hyggens skyld, tror jeg. Han sover også meget på ryggen.

Nogle gange kan han få lagt sig i den anden ende af sofaen, længst fra mig, men så pludselig komme i tanker om at han gerne vil have lidt mavegnub. Så ligger han og vrider sig på ryggen indtil han er tæt nok på til at han kan nå min hånd med munden. Så kroger jeg en finger om en hjørnetand og trækker ham resten af vejen. Sæt man kom til at vende sig om og bruge benene, det går jo aldrig :lol:

 

:hjerte:

 

Luna sover stort set aldrig på ryggen, og de gange hvor hun tumler rundt på ryggen uden det er fordi hun er overtræt, så har jeg fundet ud af at det ik er fordi hun vil nusses på maven, men derimod fordi hendes ryg klør, så mavenusning bliver ikke værdsat på det tidspunkt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...