Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle hundeelskere :-)

Nu er det her jo tips og tricks, så tænkte at jeg vil dele et lille fif med jer, der leder (eller kender nogen) efter drømmeboligen. Jeg synes i hvert fald det kan være en jungle her på nettet med alle de boligportaler :confused:

En boligportal som jeg har hørt flere har gode erfaringer med er hjemmesiden nytsted

Her udfyldes en ansøgning som lander ved flere ejendomsmæglere frem for kun en. Dermed er der større mulighed for, at der er en, der sidder med drømmeboligen ved hånden....

Held og lykke til alle boligsøgende håber mit fif kan være behjælpeligt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Kender ikke nysted-hjemmesiden, men jeg har gode erfaringer med at leje gennem almennyttige selskaber. Mange steder kan man komme foran i køen hvis man har arbejde eller er under uddannelse (fleksibel udlejning), så selv om der står en meget lang ventetid, kan du ikke altid regne med den.

Der er mange selskaber, afhængigt af hvor i landet du vil bo?

 

er dig lidt i tvivl om du vil købe eller leje?

På boliga.dk er der rigtig mange købe-boliger i hele landet. Sides samler annoncer fra mange danske ejendomsmæglere.

Held og lykke med boligjagten :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

egentlig synes jeg, at oplægget bør slettes. for det er ikke kun den direkte reklame, der er værdi i, det er også linket i sig selv, hvilket givetvis er en del af baggrunden for at poste her i det hele taget. synes dog katrine skal stoppe med forum-linkbuilding, det er virkelig nedtur og i øvrigt ikke særligt effektivt længere ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

egentlig synes jeg, at oplægget bør slettes. for det er ikke kun den direkte reklame, der er værdi i, det er også linket i sig selv, hvilket givetvis er en del af baggrunden for at poste her i det hele taget. synes dog katrine skal stoppe med forum-linkbuilding, det er virkelig nedtur og i øvrigt ikke særligt effektivt længere ;-)

 

der er ingen link-building da hun ikke kan linke (for få indlæg), så det er ren seo, men det er ikke så effiktiv da siden her indeholder en masse andet crap i forhold til seo mæssig værdi (så vidt jeg ved).

 

Og reklame værdien er nok druknet lidt i vores "spam" indlæg!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...