Hop til indhold

Hvad fik I shoppet?


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Jer der nu var i Herning, både for at udstille eller kigge på. I opdagede vel også alle boderne ikk :blink: Det gjorde jeg nemlig...

 

Så hvad fik I shoppet??

 

Jeg fik købt følgende:

- 5 poser guf fra Olivers.

- En ny fin og praktisk udstillingskuffert.

- En grøn frisbee (Skal bruges som target til fremadsendelse osv)

- En fleecejakke til min bedre halvdel.

- Vildtlakseolie til hundene, som er blevet godt modtaget.

- En trimmekniv til de små detaljer.

- En bamse med elastik i, ligner mest af alt et lilla næbdyr.

- En klikker til Svea (Mary Ray tror jeg den hedder, kan indtil videre varmt anbefales)

 

Tror måske nok det var det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde den bedre halvdel med, så mit dankort var inddraget og han havde meget belejligt glemt at hæve kontanter :mrgreen:

 

Jeg købte nogle Ziwipeak (foderet lyder rigtig spændende til allergihund, men det er way over mit budget - 650 kr. for vistnok 5 kg. foder) godbidder og brugt min 25 kr.'s gavekort på en lille pose med legetøj til dyrene; derudover fik jeg hentet hjemmesideadresser på spændende ting såsom dækkener i rigtig-hunde-størrelser til en rimelig pris (150 kr.).

 

MVH

Wivian.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

åh jeg fik nogle gode ting. Jason skulle jo rigtig prøve det hele for Groa skulle også have noget og da Maggie også er næsten samme størrelse så måtte Jason stå model til det hele for han var den eneste hund:rolleyes: Han har aldrig haft noget sådan på før, men han var FULDSTÆNDIG ligeglad emd noget som helst vi gav ham på (da vi prøvede hurrta-jakken vi endte op med hoppede han rundt og fangede bobler fra en boblemaskine med jakke på :roll:)

 

nå, men det blev til:

Sådan én her http://www.hurttacollection.com/hurtta.jsp?page=products&cat=clothing&item=winter_jackets i brun og rød til når vi venter hos redningshundene så Jason ikke bliver kold inden vi skal i gang igen :mrgreen: Han har allerede haft den på og den er bare superdejlig (desværre er den ca. 3-5 c for kort, men det er nu engang under brystkassen han kommer til at fryse, aldrig rumpen, så det gør nu ikke så meget)

 

Så skulle vi også have et halsbånd der ikke filtrede pelsen helt vild og det blev også hurtta (jeg eeeeelsker det mærke!) http://www.hurttacollection.com/hurtta.jsp?page=products&cat=accessories&item=furry_collars

 

Derudover købte jeg to tennisbolde (den ene allerede blevet væk takket være en meget boldglad kat - den anden er blev lokaliseret igen efter ½ times søgen her til morgen) og en pose 400 g Royal Canin poodle som vi skulle prøve - dem bruger vi til guffer og skulle hilse fra jason og sige at det er ligesågodt som kylling :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik købt:

 

- et par bukser fra Arrak

- En foder-aktiverings-ting

- En plys and der siger "rap-rap" når man trykker på den :blink:

- Guffer: tørret strubehoved, kallun og tørrede sener

 

:blink: så gik ikke så shop-amok som jeg kan til tider :engel:

 

:shock: :shock: :shock: Sikke du har holdt igen, har du det helt godt kære :ae:

 

:blink: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik skam også handlet.. :-D

 

Købte alle store gule Triplecrown bolde og frispee's der var at finde plus et nyt hundetegn til Fuz med teksten "Have you seen my balls?" :mrgreen:

 

Nårh ja, og så tre dåsecolaer :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: :shock: :shock: Sikke du har holdt igen, har du det helt godt kære :ae:

 

:blink: :mrgreen:

 

Jeg fik jo også shoppet igennem til Vi Med Hund messen - alle 3 dage... så for en gangs skyld, havde jeg ikke den samme følelse af at "ej, det står jeg lige og mangler"... Men jeg skal nok få taget revanche... Er da kommet i tanke om noget, som jeg liige mangler og sku ha købt :roll::genert::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik skam også handlet.. :-D

 

Købte alle store gule Triplecrown bolde og frispee's der var at finde plus et nyt hundetegn til Fuz med teksten "Have you seen my balls?" :mrgreen:

 

Nårh ja, og så tre dåsecolaer :blink:

 

Ja tak for bolden... det skulle du jo altså ikke... men lille ny der kommer, skal nok blive glad for den :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jer der nu var i Herning, både for at udstille eller kigge på. I opdagede vel også alle boderne ikk :blink: Det gjorde jeg nemlig...

 

Så hvad fik I shoppet??

 

Jeg fik købt følgende:

- 5 poser guf fra Olivers.

- En ny fin og praktisk udstillingskuffert.

- En grøn frisbee (Skal bruges som target til fremadsendelse osv)

- En fleecejakke til min bedre halvdel.

- Vildtlakseolie til hundene, som er blevet godt modtaget.

- En trimmekniv til de små detaljer.

- En bamse med elastik i, ligner mest af alt et lilla næbdyr.

- En klikker til Svea (Mary Ray tror jeg den hedder, kan indtil videre varmt anbefales)

 

Tror måske nok det var det...

 

Det må vel være MEGET små detaljer hvis man køber en trimmekniv til en beagle eller??? :engel::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå ja, jeg fik da også brugt ialt 200,00 kr.

 

3 pivbolde og fire hundetegn. De te bolde + 3 af hundetegnen skulle bruges i gave til amerikans lotteri lørdag aften :-D

 

Så intet købt til mig selv eller min hund :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Ikke nødvendigt - hun brugte næsten hele dagen på at udvælge de "få" genstande :mrgreen:

 

Sig mig er jeg den eneste der stadig ikek ved hvem tanten er?:roll: og var du til udstilling så jeg rent faktisk kan have SET dig?????:shock: jeg følger mig meget udenfor nu *piiiiiiv* :mad::megaked::evil::(:???::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sig mig er jeg den eneste der stadig ikek ved hvem tanten er?:roll: og var du til udstilling så jeg rent faktisk kan have SET dig?????:shock: jeg følger mig meget udenfor nu *piiiiiiv* :mad::megaked::evil::(:???::mrgreen:

 

Tjaaa - Jeg så da dig i din grønne trøje og med sølvpuddel med sjov frits :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik købt:

 

- et par bukser fra Arrak

- En foder-aktiverings-ting

- En plys and der siger "rap-rap" når man trykker på den :blink:

- Guffer: tørret strubehoved, kallun og tørrede sener

 

:blink: så gik ikke så shop-amok som jeg kan til tider :engel:

 

Næh det gjorde du jo ikke. Tror da også at du havde lidt feber ven :ae:

- Men du fik til gengæld slæbt mig - godt og grundigt - rundt i "manegen". For vi SKULLE jo besøge SAMTLIGE boder :rolleyes:. For sæt nu, der var noget man bare ikke kunne undvære!!!! :blink: Mine små fusser har været meget ømme :evil::megaked:

 

Og den line som jeg manglede havde de jo selvfølge ikke :roll: - Men så var det jo godt at du liiiige havde en sådan line i bilen. :5up: Det var jo herligt. :mrgreen:

 

Nå - men jeg fik da også indkøbt lidt:

 

Tørrede nakkesener

Tørret kallun-guf

20 klove - både højre og venstre :roll::engel::mrgreen:

Et kohoved med tov-værk som ører og med indlagt piv :mrgreen:

En RAP-AND med overbevisende god lyd og piv indlagt også :blink:

(Easy er VILD med den :mrgreen: )

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Næh det gjorde du jo ikke. Tror da også at du havde lidt feber ven :ae:

- Men du fik til gengæld slæbt mig - godt og grundigt - rundt i "manegen". For vi SKULLE jo besøge SAMTLIGE boder :rolleyes:. For sæt nu, der var noget man bare ikke kunne undvære!!!! :blink: Mine små fusser har været meget ømme :evil::megaked:

 

Og den line som jeg manglede havde de jo selvfølge ikke :roll: - Men så var det jo godt at du liiiige havde en sådan line i bilen. :5up: Det var jo herligt. :mrgreen:

 

Nå - men jeg fik da også indkøbt lidt:

 

Tørrede nakkesener

Tørret kallun-guf

20 klove - både højre og venstre :roll::engel::mrgreen:

Et kohoved med tov-værk som ører og med indlagt piv :mrgreen:

En RAP-AND med overbevisende god lyd og piv indlagt også :blink:

(Easy er VILD med den :mrgreen: )

 

Man må ALDRIG gå ned på udstyr :mrgreen: :blink: Og hvad skulle du have gjort uden mig, og min Orla (ja ja, det hedder min bil så :genert:) - så havde du ikke fået den line vel :blink: Så er du ikke glad for nu, at jeg nogle gange shopper lidt for vildt igennem, så jeg ligefrem havde en line i overskud :blink:

 

Ja de klove der, og ham tyskeren... så ser man lige mig, så sådan her :confused: :confused: :confused: ud, da han spørger om det skal være venstre eller højre fods klove... jeg fattede jo minus - til stor morskab for alle omkring mig :genert::engel:

 

(og du kunne da bare have taget ordenligt fodtøj på så, og ikke rende rundt og lege fin dame, det ligner da ingenting... :roll:

Jeg havde slet ikke ondt i mine fusser, og jeg skulle også lige bruge tre timer på at køre hjem jo, men nej ingen av av i fødderne her :5up: :-P;-) )

 

Og jeg er da kommet i tanke om noget, som jeg glemte at købe derinde... :scared: :stupid: :damn: :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...