Hop til indhold

Luna elsker at blive pustet på


Lonny
 Share

Recommended Posts

Engang da Sanne herinde fra var på besøg valgte hun vil et tilfælde at puste Luna på maven, og Luna elsket det lige siden :lol:

 

I ved ligesom når man laver pruttelyde på en babys mave :lun:

 

Luna elsker det som sagt, men jeg syntes det er lidt hårdt i længden så til tider nøjes jeg bare med at kysse, og Luna beder tit om denne særlige slags opmærksomhed :lol:

 

[video=youtube_share;2mQDMuNRyUA]

 

ps. Sanne mente videoen så kinky ud, men det eneste der sker er altså at jeg kysser på Luna's brystkasse :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så siger de at det kun er katte der har slaver :lol:

 

Ikke hos os, her styrer Luna alt :lol:

 

Hun har fået en idé om at når vi skal i seng, så skal hun også kysses på, så på vej op af trappen til første sal stopper hun pludselig op og står og spærrer vejen, og hun flytter sig ikke før jeg har kysset hende en 10 gange på siden :lun: Nu har jeg efterhånden vænnet mig til det, men de første par gange var jeg ved at falde ned af trappen fordi hun stoppede brat op lige foran mig :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op hvor kært :lun: hun er godt nok smuk som hun sidder der :hjerte:

 

Tak :bighug:

 

Hvor er hun søøøøøød

Vores Luna smider sig på ryggen og viser mave og kræver gerne "pruttelyde/Søbert" på maven og gerne flere og så når hun har fået nok er hun totalt fjollet.

De er skøre de hunde :)

 

Det må ligge til navnet "luna" at være lidt speciel :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...