Hop til indhold

Min 10 mdr gamle hvalp vil ikke spise


Kathrine89
 Share

Recommended Posts

En 10 mdr gammel hund er ikke en hvalp, det er en unghund, det vil sige at den ikke vokser ret meget mere og derfor selvfølgelig skal have mindre mad;) jeg ville starte med at skifte til voksenfoder hvis ikke du har gjort det, unghunde bør ikke tabe sig med mindre de får mere motion end tidligere, så taber hunden sig ville jeg nok sikre mig at der ikke er tale om orm ;)

men ellers, skift til voksenfoder, giv hunden lidt mindre end anbefalet og se om ikke det gør tricket ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke læst alle svarene..

 

Jeg har haft et par hunde som ikke ville spise tørfoderet, som senere viste sig ikke at være specielt godt for dem.

 

Der er den mulighed at en hund bliver fyldt op med et foderemne, som ikke er optimalt for den og derfor slår fra foderet. Den har andre behov og det ved den instinktivt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke læst alle svarene..

 

Jeg har haft et par hunde som ikke ville spise tørfoderet, som senere viste sig ikke at være specielt godt for dem.

 

Der er den mulighed at en hund bliver fyldt op med et foderemne, som ikke er optimalt for den og derfor slår fra foderet. Den har andre behov og det ved den instinktivt.

 

Det har jeg også oplevet. Har heller ikke læst tråden til fulde, men dette kunne du overveje også....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...