Hop til indhold

drægtig efter parring


rosieville
 Share

Recommended Posts

Hej alle

jeg har læst og læst og læst men der er for lidt information og for meget usikkerhed derfor spørg jeg nu jer

 

min tæve er parret 3 gange med 2 dages mellemrum, på dag 10,12,14 dagen. og total klar alle dage, sidste parring var for to dage siden, hun bløder stadig en smule, og her er det jeg gerne ville have jeres råd, har det nogen betydning for om hun er drægtig? har hørt og læst de helst skal stoppe deres blødning hvis de er blevet drægtige, andre steder står der det ingen betydning har, hvad er jeres erfaring?

 

til info er hun 3 år, hun blev parret i sin sidste løbetid og gik tom (dag 9,11)

mange hilsner rosie og ejer

Link til indlæg
Del på andre sites

De allerfleste tæver vil næsten have stoppet blødningen , når ægløsning foregår. At en tæve indvilliger i parring er ikke et tegn på ægløsning for alle.Hvis man er i tvivl, bør det tages blodprøve for bestemmelse af det korrekte tidspunkt. Du har nok parret for tidligt sidst. Jeg har oplevet at det passende tidspunkt var på 17-19 dagen. Denne tæve parrede frivilligt med en kastreret han på 5 dagen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...