Hop til indhold

Hvilken hvalp skal vi vælge?


carl1024
 Share

Recommended Posts

Eller hvordan får jeg overbevist min kæreste om, det kunne være den rette. Vi skal nok have børn inden for et par år, så den skal bestemt være børnevenlig.

 

Staffyen er kendt for at være super til børn, derfor bliver de i england kaldt for nanny dogs.

Boxer er jeg ikke vild med, den korte snude kan give mange problemer og generelt er mit indtryk at det ikke er en særlig sund race.

Link til indlæg
Del på andre sites

med staffier skal man være opmærksom på at de ikke altid er vilde med andre hunde af eget køn. Og at man lærer dem ro, især hvis man ellers gerne vil bruge dem ret aktivt. De kan let lære at køre i et alt for højt gear, og blive "adrenalin junkies". De kan også have tendens til seperationsangst, men som med alt andet hundekøb, handler det jo om at finde hvalp fra de rigtige forældre. Jeg tror ikke jeg ville binde an med en staffie hvis jeg boede i DK, da den kan være nok så lovlig, men stort set ALLE andre mennesker du møder vil tro den er ulovlig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...