Hop til indhold

Helingsproces


Sille12
 Share

Recommended Posts

Hej,

 

Hvad er jeres erfaring med, om man kan hjælpe en sårhelingsproces lidt på vej, så det går lidt hurtigere.

 

Min hund har efter et sår på benet lidt tynd lyserød hud og da jeg jo ikke vil at han skal slikke det op igen(han har stadig krave på når vi ikke er hjemme) tænkte jeg, om der var noget jeg kunne smøre med for at fremme helings processen eller om det bare må ta den tid det tar ;-) ???

 

V. H. Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænker jo lidt at immunforsvaret skal styrkes - Jeg bruger selv luposan krauterkraft (tabletter) til mine beagler med et godt resultat.

Du kan smøre med en god aloe vera creme eller bruge nogle E vitamin - det er kapsler med hvedekims olie som du prikker hul på og smøre på huden. Hvedekims olien har jeg selv brugt på mine operations ar og det har været med et godt resultat da det styrker huden og gør den mere modstandsdygtig

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa

 

Ja det er rigtigt træls, men det ene ben er helet fint nu og vi døjer "kun" med et lille sår samt et lidt større sår på det andet. De heler fint,men det kommer til at tage lidt tid for det ene at hele helt. Og det er jo stadig sårbart når huden er tynd.

 

V. H. Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

Ja til sidst fandt vi en krave der var lang nok og så var det 100% mandsopdækning, når han ikke havde kraven på og det er det stadig for nu gider ingen af os mere ;-) satser på at det sidste sår er helt væk i købet af en måned (vi tar ingen chancer :-) ) .

Han er dog ikke så slem til at slikke i det som han har været.

 

V. H. Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...