Hop til indhold

Forslag til hjemmelavet fyld til marvben


Sallypigen
 Share

Recommended Posts

Da jeg gerne vil styre lidt hvad jeg putter ind i vores dejlige hund, så leder jeg efter den perfekte opskrift på fyld til marvben.

Det skal helst ikke bestå af korn/ris, men hvis det er en mindre del så går det nok, fodrer af princip uden korn/hvede/ris, men som belønning kan det gå an :)

 

Så hjælp mig gerne med jeres guldopskrifter :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Da jeg gerne vil styre lidt hvad jeg putter ind i vores dejlige hund, så leder jeg efter den perfekte opskrift på fyld til marvben.

Det skal helst ikke bestå af korn/ris, men hvis det er en mindre del så går det nok, fodrer af princip uden korn/hvede/ris, men som belønning kan det gå an :)

 

Så hjælp mig gerne med jeres guldopskrifter :vuf:

 

Jeg bruger dåsefoder af en fornuftig kvalitet og så røre jeg det gerne op med en dåse tun i olie, dels elsker mine hunde tun og dels gøre det gerne lige konsistensen lidt nemmere at arbejde med når det skal fyldes i marvbenene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger også dåsefoder - helst rent kød, og gerne noget de ellers ikke får. Favoritterne er elg, kænguru og okse med hele kyllingehjerter i:mums: Hvis vådfoderet er for bastant, får det lidt rapsolie oveni. Og Aussiepower har leveret verdens bedste trick: smid det moste foder i en pose, klip hul og sprøjt det ind i benene:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...