Hop til indhold

hvalpe-ballade...


Murphy
 Share

Recommended Posts

Den kender vi godt her den der. Walther gør det ikke mere men Zeus på 3 år kan stadigvæk komme stolt med toiletrullen ;-)

 

Eller hvis jeg åbner tørretumbler eller vaskemaskine begynder han at hive tøj ud :-)

 

Sågar toilet børsten kan han finde på at hente og vise til gæsterne :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har en rigtig balladehvalp herhjemme :roll: Elton er snart 5 måneder og ret opfindsom og adræt.

 

Vi skal tænke rigtigt meget over, hvor vi lægger ting herhjemme for tiden. Et uopmærksomt øjeblik og han løber rundt med en sok, en trøje, en pakke latexhansker eller andre sjove ting, og han har en fest :-D

 

Den anden dag fandt jeg en gris på sofabordet, og jeg er overbevist om, at jeg ikke selv har placeret den der.

 

Han har ikke adgang til badeværelset, men sådan en toiletrulle ville også være et meget stort hit hos Elton :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den kender vi godt her den der. Walther gør det ikke mere men Zeus på 3 år kan stadigvæk komme stolt med toiletrullen ;-)

 

Eller hvis jeg åbner tørretumbler eller vaskemaskine begynder han at hive tøj ud :-)

 

Sågar toilet børsten kan han finde på at hente og vise til gæsterne :mrgreen:

 

Åh jeg er LETTET over, at Aslan på tre år ikke er den eneste voksne hvalpenykkehund herinde :mrgreen:

 

Jeg har en kat, der åbner skuffet og kommer med ens undertøj - til gæster! Der er hunden alligevel sød ved siden af - note til selv: Lær aldrig en kat at apportere! :stupid:

 

Min gamle hund stjal underbukser - og ÅD dem! :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...