Hop til indhold

Pasning af 6 mdr hvalp søges


Lenschow
 Share

Recommended Posts

Jeg håber jeg poster dette det rette sted...

 

Søde Mille søger pasning i dagtimerne i en periode.

 

Jeg har lige haft en rigtig LÆKKER hvalp med nogle super engagerede ejer i rådgivning. Deres hvalp har meget svært ved alene hjemme træningen, men nu har de fået redskaberne og er klar til at klø på. De savner derfor en der kan have hvalpen hos sig i dagtimerne 3-4 hverdage i ugen, så Mille, som hun hedder ikke lades alene hele tiden med tilbagefald i træningen.

 

Det skal være en, der ikke forlader hende naturligvis. Og der skal ikke laves de store aktiviteter, da hunden som udgangspunkt jo skal lære, at disse timer forbindes med ro. Man skal kort sagt være selskab.

 

Mille er en super sød og nem pige. Hun er renlig og rolig. Der er ingen problemer - meget mild hund - hun kan bare ikke forlades - endnu

 

Hun bor i Viborg, men ejerne arbejder i Randers dvs de kører den vej, og de kan også bringe Mille til et andet sted hvis det er. Mille kan sagtens med andre venlige hunde også.

 

Kontakte Line på [email protected] hvis du eller en anden kan hjælpe. Det er noget af en hastesag, da Mille er meget ked af det alene. De ved naturligvis, at jeg poster dette for dem her. Hvis du bare kan nogle af dagene, så vil ejerne også rigtig gerne høre fra dig.

 

 

Mille.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...