Lenschow Skrevet Oktober 8, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2015 Et par stykker har spurgt om at se foto fra vores bryllup sidste sommer i Karachi, så de kommer her Det var en fantastisk oplevelse at blive gift i Pakistan med min fantastiske svigerfamilie, som jeg elsker højt. Min familie deltog ikke, fordi rejsen er lang og ikke ufarlig, men vi har planer om at holde noget i DK for at markere det senere Dette er mig og min mand Imran - meget trætte efter at have siddet parade en hel dag Mine søde svigerforældre Udsmykning med Henna og blomster En ung pige malede det i fri hånd - det tog en hel dag. Vildt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Oktober 8, 2015 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2015 Tillykke med bryllupet...I er et smukt par :hjerte:...og sikken et flot kunstværk, den unge pige har tegnet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Oktober 8, 2015 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2015 Smukke billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Oktober 8, 2015 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2015 Meget smukke billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Miss_M Besvaret Oktober 9, 2015 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2015 Skønne billeder :5up: Er vild med Henna tatoveringerne - Må have været en fantastisk oplevelse, med en helt anden kultur og en helt anden type bryllup end det klassiske danske. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts