Hop til indhold

Forsigtig hund


Aslan
 Share

Recommended Posts

Under Aslans fodderskifte og antibiotika oven i, havde han et par dage hvor han spiste nogle andre hundes afføring.........

 

 

Da vi så snakkede med dyrelægen om det, nævnte hun at han MÅSKE var en forsigtig hund, siden da har det så slået mig at når vi reder ham, spiser han hans egen hår hvis han kan komme til det.

 

Når vi klipper negle vil han gerne spise det der bliver klippet af.

 

Når jeg tager hans øjnsnavl, vil han gerne spise det.

 

 

Er det noget man skal ligge noget i, eller er det normalt for hunde at genbruge deres egne ting? :???::???::???::???::confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dumle vil nu også gerne spise øjnsavl :badr: Hår det tager han bare og rusker hvis han kan komme til det :roll:

 

Måske han er en forsigtig hund, men burde det så ikke vlre han egen afføring han vil spise?

 

Jeg ved ikke hvordan det er med hunde, men jeg ved at kaniner der spiser afføring ofte mangler noget i deres kost (lige hvad kan jeg selvfølgelig ikke huske).

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Under Aslans fodderskifte og antibiotika oven i, havde han et par dage hvor han spiste nogle andre hundes afføring.........

 

 

Da vi så snakkede med dyrelægen om det, nævnte hun at han MÅSKE var en forsigtig hund, siden da har det så slået mig at når vi reder ham, spiser han hans egen hår hvis han kan komme til det.

 

Når vi klipper negle vil han gerne spise det der bliver klippet af.

 

Når jeg tager hans øjnsnavl, vil han gerne spise det.

 

 

Er det noget man skal ligge noget i, eller er det normalt for hunde at genbruge deres egne ting? :???::???::???::???::confused:

 

Pero forventer ALTID at få lov til at spise øjensnask når jeg tager det væk... :lol: Det er sådan set meget smart - det er jo ikke altid der lige er en skraldespand eller bare noget papir i nærheden.

 

Det samme gælder ting, der sidder i hans pels efter en tur i skoven.. Det skal også spises...

 

Negle og høm'er vil han dog ikke have :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

er der overhovedet en ide om hvorfor de gør det. Schila spiser alt afførring. hun elsker at støvsuge gulvet når jeg har gjort rent ved gnaverne før jeg får støvsuget.

 

alle jeg spørger siger at det er der ingen der ved, det er bare noget de gør :S

Link til indlæg
Del på andre sites

En hund der vil fjerne sine spor...

 

Aha, det har jeg aldrig hørt om før!

Jeg tror bare mest Pero kan lide det der "noget-for-noget"-princip: "Du får lov til at pille ting ud af min pels, men så skal jeg også have det bagefter":blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aha, det har jeg aldrig hørt om før!

Jeg tror bare mest Pero kan lide det der "noget-for-noget"-princip: "Du får lov til at pille ting ud af min pels, men så skal jeg også have det bagefter":blink:

 

ja,det er nok noget i den stil. Alle vores hunde har gjort det mere eller mindre. Jeg tror bare gerne de vil se hvad det er man har taget af dem og med se menes jo nok snuse, smage, spise:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...