Hop til indhold

Gåtur i Geel Skov


Nollike
 Share

Recommended Posts

  • Svar 221
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Du ved ikke hvad du går ind til, hun er skrækkelig, ISÆR når der er andre hunde :megaked::oops: I øvrigt så synes jeg nu altså at det er sjovest når de kan løbe løs, det giver en bedre træthed :blink:

 

Til førstnævnte: Jo, jeg ved det - så hende i Tivoli :blink: Så jeg er afklaret. Og hun vejer i det mindste ikke 50-60kg og springer frem i linen, så hun står på to ben og strak line og presser, for at komme over til den anden hund, som er 25meter væk ;-)

 

Punkt 2: Så kan Brøndbyskoven være et alternativ.

Link til indlæg
Del på andre sites

Til førstnævnte: Jo, jeg ved det - så hende i Tivoli :blink: Så jeg er afklaret. Og hun vejer i det mindste ikke 50-60kg og springer frem i linen, så hun står på to ben og strak line og presser, for at komme over til den anden hund, som er 25meter væk ;-)

 

Punkt 2: Så kan Brøndbyskoven være et alternativ.

 

Nææææh... Men det føles sådan :blink:

 

Brøndbyskoven.. Er der ikke mange af den type hunde man ikke så gerne må nævne? :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nææææh... Men det føles sådan :blink:

 

Hvordan tror du så det føles, når det rent faktisk er tilfældet? :blink:

 

Brøndbyskoven.. Er der ikke mange af den type hunde man ikke så gerne må nævne? :oops:

 

Jeg var der med Naja og jeg mødte..... Kan slet ikke huske at have mødt de hundetyper? Og der var faktisk ikke engang særlig mange hunde, så jeg vil tillade mig at give grønt lys for den skov :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan tror du så det føles, når det rent faktisk er tilfældet? :blink:

 

:shock::shock:

 

 

Jeg var der med Naja og jeg mødte..... Kan slet ikke huske at have mødt de hundetyper? Og der var faktisk ikke engang særlig mange hunde, så jeg vil tillade mig at give grønt lys for den skov :-)

 

Hmmm, jeg tænker bare, i det område... :genert: Godt nok er hun en bisse engang imellem, men jeg vil jo gerne have hende med hjem... :oops: (Puff, så kom alle fordommene lige :oops: Jeg kan altså ikke gøre for at jeg er bange for dem :megaked:)

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock::shock:

 

 

 

 

Hmmm, jeg tænker bare, i det område... :genert: Godt nok er hun en bisse engang imellem, men jeg vil jo gerne have hende med hjem... :oops: (Puff, så kom alle fordommene lige :oops: Jeg kan altså ikke gøre for at jeg er bange for dem :megaked:)

 

Jeg sværger på, at jeg endnu ikke har set sådan en hundetype i Brøndbyskoven. Og jeg har også cyklet der en del gange, når jeg skal over til min søster.

Og kan skam godt forstå, at du har fordomme, selvom jeg selv, til dels, mangler dem :ae: Har nemlig masser af fordomme overfor deres ejere :evil:

 

Men lige noget, som måske kan gøre dig lidt gladere (og se, det er så der, hvor jeg gerne ville have undværet MIN stemme :lol: ): Noomi og Samson:

[media]

[/media]

 

Jeps, det lykkedes at få loadet den sidste up :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sværger på, at jeg endnu ikke har set sådan en hundetype i Brøndbyskoven. Og jeg har også cyklet der en del gange, når jeg skal over til min søster.

Og kan skam godt forstå, at du har fordomme, selvom jeg selv, til dels, mangler dem :ae: Har nemlig masser af fordomme overfor deres ejere :evil:

 

Desværre bliver slutresultatet jo det samme :cry: Jeg er ikke meget for at hun dyrker omgang med "de unævnelige" uden at jeg kender ejerne i forvejen. Det er desværre ikke altid til lige at se om de er ok eller ej :cry:

 

 

Men lige noget, som måske kan gøre dig lidt gladere (og se, det er så der, hvor jeg gerne ville have undværet MIN stemme :lol: ): Noomi og Samson:

[media]

[/media]

 

Jeps, det lykkedes at få loadet den sidste up :mrgreen:

 

Neiii :klovn: :klap: Ja det hjalp vældigt på humøret (og på forståelsen for, hvorfor hun så ud som hun gjorde på undersiden :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Desværre bliver slutresultatet jo det samme :cry: Jeg er ikke meget for at hun dyrker omgang med "de unævnelige" uden at jeg kender ejerne i forvejen. Det er desværre ikke altid til lige at se om de er ok eller ej :cry:

 

Ja, desværre.

 

Men som før sagt, så har jeg endnu ikke set nogen af dem i Brøndbyskoven og vovserne må løbe løs - bebe!

 

Det kommer jo selvfølgelig også an på, om Freudika er villig til at tage derud?

 

Neiii :klovn: :klap: Ja det hjalp vældigt på humøret (og på forståelsen for, hvorfor hun så ud som hun gjorde på undersiden :blink:)

 

Jepper, det forklarer en hel del :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, desværre.

 

Men som før sagt, så har jeg endnu ikke set nogen af dem i Brøndbyskoven og vovserne må løbe løs - bebe!

 

Det kommer jo selvfølgelig også an på, om Freudika er villig til at tage derud?

 

Jeg vil gerne tage til brøndbyskoven - er næsten vokset op der ude - min mormor og morfar boede lige i kanten af skoven - og jeg brugte mange timer der ovre alene (dengang i gamle dage, måtte børn nemlig gerne gå alene i skoven) ....

Men jeg er mindre frisk på, at være sammen med store løse hunde sammen med mine småskravl ... Det kan bare alt for let gå alt for galt :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for en super hyggelig tur igår :mrgreen:

 

Ling han gik kold på sofaen da vi kom hjem, og lige nu ligger han stadig under dynen, og synes ikke at han skal op endnu :roll:

 

Jeg skulle også hilse fra min storebror og sige, at (ja det er faktisk utroligt) Zica (turbo-schæferen ;-)) gik ud som et lys 10 min. efter jeg havde afleveret hende ;-)

Og han synes det var rigtig dejligt at jeg havde haft hende med, og jeg kan hente hende ligeså tit jeg lyster, så hun, Ling og jeg er også friske på en ny tur... :5up:

 

Den. 14. i snakker om, er det i Dec. eller Jan. ???

 

Og super billeder :5up: Må jeg kopiere dem af Zica til min bror???

 

 

Freudika: Jeg havde Ling med (6 kg.) og han gider normalt heller ikke at store hunde løber rundt, eller bliver ved at drille ham... men der var faktisk slet ingen problemer - de store passede bare sig selv og accepterede fuldt ud, at Ling han ikke var interesseret i dem... og det var faktisk ikke ham der var i farezonen når de store kom ræsende, nej nej, det var os to-benede :roll: :blink:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Også tusind tak for en super hyggelig eftermiddag herfra - jeg er heller ikke blevet skræmt væk, så jeg deltager gerne i turene fremover. Og fine billeder, med de arbejdsforhold synes jeg bestemt resultatet er rigtig godt.

 

Dog kan jeg ikke komme med den 14., da vi er i Skælskør for at prøve at lære Samson, at hunde altså godt kan svømme:blink: Men hvis der bliver arrangeret noget den 17 (altså uden snor) så vil vi da forsøge at finde tid - det skal lige arrangeres med arbejdet så.

 

Hareskoven er jo også altid en mulighed, der kommer da så vidt jeg husker kun søde hunde Nollike:mrgreen:

 

Og Freudika - som BlackGSD siger, så var der faktisk ingen problemer med Ling selvom han var en lille rotte ved siden af de andre. De store havde jo hinanden at tumle rundt med, så de lod ham bare være.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ser det bare skønt ud - dejlige billeder. :5up:

 

Jeg tænkte umiddelbart, at det nok var meget godt, at Tyson og jeg ikke var med, for det kunne godt blive alt for voldsomt for ham med så mange store hunde, der stormede rundt. Men hvis Ling syntes, at det var ok, og de store "bøller" bare lod ham være, kan det da godt være, at det også kunne gå med Tyson? Så jeg kunne måske godt være frisk på en tur den 23. - især hvis Tulle og Bella også kommer med, så der er nogle andre små hunde. Og hvis I andre kan bære over med, at han nok vil starte med at skælde de store hunde ud for at være for store og voldsomme. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Også tusind tak for en super hyggelig eftermiddag herfra - jeg er heller ikke blevet skræmt væk, så jeg deltager gerne i turene fremover. Og fine billeder, med de arbejdsforhold synes jeg bestemt resultatet er rigtig godt.

 

Dog kan jeg ikke komme med den 14., da vi er i Skælskør for at prøve at lære Samson, at hunde altså godt kan svømme:blink: Men hvis der bliver arrangeret noget den 17 (altså uden snor) så vil vi da forsøge at finde tid - det skal lige arrangeres med arbejdet så.

 

Hareskoven er jo også altid en mulighed, der kommer da så vidt jeg husker kun søde hunde Nollike:mrgreen:

 

Og Freudika - som BlackGSD siger, så var der faktisk ingen problemer med Ling selvom han var en lille rotte ved siden af de andre. De store havde jo hinanden at tumle rundt med, så de lod ham bare være.

 

Uhhh, derude havde jeg faktisk en oplevelse med en amstaff (eller noget i den stil, jeg er ikke så god til at kende forskel :oops:) som knurrede af Noomi og hende jeg fulgtes med kendte den faktisk godt og havde oplevet den hoppe op og klappe ud efter en puddel som blev løftet godt og grundigt op af sin ejer :shock: Og jeg må indrømme at jeg ikke har været der siden :oops: (hvilket faktisk er noget pjat, for jeg kom der med Baloo, indtil jeg måtte give op og indse at han ikke kunne håndtere det på en fornuftig måde, og mødte da kun en enkelt en af slagsen som tilmed var i snor og selv om Baloo løb hen til den :shock: så gjorde den ikke noget (det havde jo også fuldstændig været min fejl!!)). Jeg er klar over at jeg får det svært, hvis jeg skrotter en hundeskov på den baggrund, men jeg har altså virkelig svært ved det :oops: Men ok, hvis vi er mange så kan det være at jeg ikke føler mig helt så desperat som hvis jeg er alene...

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhhh, derude havde jeg faktisk en oplevelse med en amstaff (eller noget i den stil, jeg er ikke så god til at kende forskel :oops:) som knurrede af Noomi og hende jeg fulgtes med kendte den faktisk godt og havde oplevet den hoppe op og klappe ud efter en puddel som blev løftet godt og grundigt op af sin ejer :shock: Og jeg må indrømme at jeg ikke har været der siden :oops: (hvilket faktisk er noget pjat, for jeg kom der med Baloo, indtil jeg måtte give op og indse at han ikke kunne håndtere det på en fornuftig måde, og mødte da kun en enkelt en af slagsen som tilmed var i snor og selv om Baloo løb hen til den :shock: så gjorde den ikke noget (det havde jo også fuldstændig været min fejl!!)). Jeg er klar over at jeg får det svært, hvis jeg skrotter en hundeskov på den baggrund, men jeg har altså virkelig svært ved det :oops: Men ok, hvis vi er mange så kan det være at jeg ikke føler mig helt så desperat som hvis jeg er alene...

 

Så er det ikke nu jeg skal fortælle at jeg har mødt to ambulls i Geel skov?:mrgreen: Stadig hvalpe forstås, men det kunne jo tænkes at de fortsatte med at komme der.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det ikke nu jeg skal fortælle at jeg har mødt to ambulls i Geel skov?:mrgreen: Stadig hvalpe forstås, men det kunne jo tænkes at de fortsatte med at komme der.

 

Jeg har faktisk også mødt nogen :mrgreen: Men Ascha var med og så var det lidt nemmere :oops: + at det indtil videre er gået godt. Det var nok mest fordi den knurrede af hende og så historien bagefter at jeg ikke syntes at det var særlig sjovt :cry: Og det var endda en hanhund :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...