Hop til indhold

Hold op hvor er vi egentlig heldige....


Lenschow
 Share

Recommended Posts

Åh de ansigter de hunde laver i denne tråd er det vi hos os kalder Mickey Mouse fjæset - det er verdens frækkeste hunde, der laver det :mrgreen:

 

Forleden hilste jeg på en nabo, og så blæste min hat af i det samme - Aslan satte efter og greb den, hvortil naboen udbrød: Sikke en hund! Han henter din hat!

 

Nej det gjorde han ikk.... udyret stak af i fuld galop ud over en stubmark med min stakkels hat, og kom retur uden... Vi fandt den senere - gravet ned - langt ude på marken... Det bliver aldrig en hat igen! Heltehunden! :D Men hold op jeg fik et godt grin - det var frækt! Og jeg har det på foto, så han kan ikke senere sige, at det gjorde han ikke :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej hvor jeg griner over jeres hunde :-D :-D

 

Oliver har lige for 10 minutter siden fået mig til at grine så tårerne trillede. Jeg er ved at sætte nogle gamle møbler i stand (slibe og male). Jeg har lært på den hårde måde at bassen er vældig interesseret i ALT hvad jeg roder med. Så har lavet en ret så alternativ afspærring omkring spisebordet, som jeg er igang med at male, i form af stole. Jeg er så gået ud for at rense malerullen og penslerne, og så hører jeg den skræmmende lyd af nogle stole der slæbes hen over gulvet, og SÅ får jeg travlt.

 

Jeg ser så at knægten heldigvis ikke har maset sig imellem min fantastiske indhegning, men forsøgt at kravle nedenunder en af stolene og nu ligger med røven i vejret og ikke aner hvordan han skal få sig reddet ud af den situation, da han ikke tør at kravle hverken frem eller tilbage :-D :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Iso får mig ikke så tit til at grine, hun er faktisk egentlig en alvorlig lille hund. Men hun får mig daglig til at bli' helt varm indeni, og tit og ofte til at bare være så lykkelig at jeg smiler over hele krydderen... :lun:

 

Bella er samme type - sød, tænkende og alvorlig. Og meget kærlig! Jeg kender ingen som hende, der virkelig kan få det til at boble i maven af lykke:lun:

 

Dorit er jo....... Dorit:vedikke: Hun laver så meget ballade hver dag, og har simpelthen så mange skøre påfund! Hver aften underholder hun med et show, hvor hun enten står på hovedet og knurrer helt vildt, eller gemmer sig under et tæppe og går amok, for så pludselig at springe op og drøne gennem hele huset, rundt og rundt, med små fede pølseben til alle sider, stort smil og tungen hængende efter sig:lol:

 

Hun kan også, bedst som man sidder og slapper af, komme hen og stilli sig foran en. Det sekund man så kigger på hende, krummer hun sig sidelæns sammen, hopper op i luften og blæser afsted efter legetøj.

 

Jeg har uden tvivl verdens bedste hundepiger - de to overgår alt. Den ene er bare min soulmate, den anden er verdens sjoveste lille prut, som altid kan få en til at grine:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...