Besvaret Januar 11, 200917 år comment_108132 Fantastiske billeder af en fantastisk hund:mrgreen: Rapporter
Besvaret Marts 21, 200917 år Forfatter comment_142060 Lidt ala spam serie foto Det var mægtig morsomt at se på, og jeg tror ikke Aslan "tænkte" over konsekvenserne af at gnide sig i tang................der ligger oven på sand Rapporter
Besvaret Marts 21, 200917 år comment_142077 Hvornår holdt det op med at knase i hans tænder? Helt yndefuldt ser det ikke ud - men garanteret det var morsomt at se live :5up: Rapporter
Besvaret Marts 21, 200917 år Forfatter comment_142078 Hvornår holdt det op med at knase i hans tænder? Helt yndefuldt ser det ikke ud - men garanteret det var morsomt at se live :5up: Han hostede noget i går, men det er holdt her til morgen. Han drak en masse INDEN vi gik til køjs (og skulle derfor op kl 6 men dygtig hund er begyndt at vække martin istedet for mig :klap2: ) Og ja, det var mægtig morsomt at se live, ellers havde jeg heller ikke spammet billederne Rapporter
Besvaret Marts 21, 200917 år comment_142122 Her er Aslan........ Aslans mor har været så søøøøøøøøøød at købe legetøj til ham! Som man forøvrigt kan blive rimelig døsig af at lege med!!!!! Nu er piv piv næsten ødelagt efter kun 1 times leg :klap2: Video vil blive lagt i dette indlæg så snart det er færdig på youtube [media] [/media] Skøønt Rapporter
Besvaret Maj 30, 200917 år Forfatter comment_169828 Så hiver jeg lige den her tråd frem igen Du vil? Happa happa happa En dejlig dag :blink: Rapporter
Besvaret Maj 30, 200917 år comment_169833 hvor er han skøn :hjerte: men hvor er hans læbepomade, synes at hans læber virker noget tørre på billednr. 2 og 4 :mrgreen: Rapporter
Besvaret Maj 30, 200917 år Forfatter comment_169835 Det er fordi normalt er han jo altid så fugtig, så i dag sagde han til mig "mor, jeg vil gerne prøve hvordan det er at have tør mule, så nu dyper jeg mulen i sand" (billederne hvor han gør det GRUNDIGT kommer senere, gider ikke bøvle med det her til aften) Rapporter
Besvaret Maj 31, 200917 år comment_169926 Han er en super skøn dreng :hjerte: Men nu har jeg jo også mødt ham ;-) Rapporter